وزیر امورخارجه آمریکا اعلام کرد بازرسی‌ها از فعالیت‌های هسته‌ای ایران همیشه ادامه خواهد داشت و این کار تاریخ انقضا ندارد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛"جان کری،" وزیر امورخارجه آمریکا در سخنرانی خود در دانشگاه ایندیانا اعلام کرد بازرسی‌ها از فعالیت‌های هسته‌ای ایران همیشه ادامه خواهد داشت و این کار تاریخ انقضا ندارد.

کری در بخشی از سخنرانی خود گفت: توافق هسته‌ای که بین ایران و شش قدرت جهانی در ماه جولای (23 تیر) بدست آمد، ظرف سه روز آینده شکل اجرایی به خود خواهد گرفت.

وی در ادامه سخنانش به مسئله بازرسی از فعالیت‌های هسته‌ای ایران اشاره و تاکید کرد: بازرسی و نظارت بر فعالیت‌های هسته‌ای ایران تاریخ انقضا ندارد و این مسئله مانع دستیابی ایران به سلاح اتمی می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۵ ۲۴ مهر ۱۳۹۴
خوشبختانه فعالیت های هسته ای ایران تحت نظارت و بازرسی های آژانس هیچ وقت مشکلی نداشته است . اما فعالیت های هسته ای شما آمریکائی ها و شرکای انگلیسی و فرانسوی و نوچه صهیونیستی تان در منطقه اصلا بازرسی می شود ؟!!!!!!!
معلوم است در این زمینه چه غلطی می کنید ؟!!!!
کشور شما که از بمب اتمی بر علیه مردم ژاپن استفاده کرده است و سابقه طول درازی در تجاوز به کشورهای بی دفاع و کشتار مردم بی گناه و بی دفاع دارید ، آیا به عنوان یک کشور خطرناک در دنیا که همیشه صلح جهانی را به مخاطره انداخته اید ، نباید از فعالیت های هسته ای و انبارهای مملو از بمب هسته ای شما بازرسی شود ؟!!!!!
خوب است به امور داخلی خودتان بپردازید و در امور داخلی کشورهای دیگر دخالت نکنید ، عمر مظالم شما در حال اتمام است و این ظلم ها دامن شما را خواهد گرفت . شما که این حرف ها را نمی فهمید !!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۰ ۲۳ مهر ۱۳۹۴
بازرسی از فعالیت های هسته ای آمریکا چی؟
آخرین اخبار