رئیس مجمع نمایندگان تهران با تاکید بر این که اجرای طرح رسیدگی به اموال و دارایی‌های مسئولان به فضای داخلی جامعه آرامش می‌بخشد، گفت: گستردگی مشمولان در این طرح امکان بررسی صحت دارایی‌ها را سخت می‌‌کند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین مظفر در خصوص تصویب بندهایی از طرح رسیدگی به اموال و دارایی‌های مسئولان در مجمع تشخیص مصلحت نظام، گفت: اجرای این طرح شاید مشکلات اقتصادی را حل نکند اما به طور حتم آرامشی به فضای داخلی جامعه می‌دهد زیرا مسئولان مورد پنهانی برای دارایی خود ندارند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، افزود: بنابراین اگر دارایی‌های مسئولان نا به حق افزایش پیدا کند، به طور حتم مورد بررسی قرار می‌گیرد؛ اما ازسوی دیگر باید به این موضوع نیز اشاره کرد که گستردگی مشمولان در این طرح امکان بررسی صحت دارایی‌ها را سخت می‌کند؛ بنابراین مقرر شد که تنها در حد اعلان باشد.

رئیس مجمع نمایندگان استان تهران تصریح کرد: طبق آن چه که مصوب شد باید خوداظهاری صورت گیرد، اما در این خوداظهاری اگر قوه قضاییه تشخیص داد که اموال و دارایی‌ها غیرعادی افزایش پیدا کرده، امکان رسیدگی را فراهم می‌کند.

چندی پیش دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام از تصویب افزایش گستره مشمولان طرح رسیدگی به اموال و دارایی مسئولان در مجمع تشخیص مصلحت خبرداد و گفت: مسئولان کشور باید طبق یک خوداظهاری دارایی‌های خود، همسر و فرزندان تحت تکفل‌شان را در سامانه‌ای که به وجود می‌آید به رئیس‌قوه قضاییه اعلام کنند.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.