نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس گفت: امر به معروف و نهی از منکرکلید حل همه مشکلات است و محرم یکی از بزرگترین معروف ها است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس؛ آیت الله نعیم آبادی در خطبه های نماز جمعه امروز افزود: با عمل به امر به معروف و نهی از منکر واجبات پابرجا و منکرات از صحنه خارج می شود.

وی گفت:در زمان خلافت یزید و پس از شهادت امام حسین (ع) معروف ها رنگ باختند و منکرات در جامعه رواج یافت.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس ضمن تبریک روز پیوند اولیا و مربیان افزود: اولیا و مربیان برای حفظ فرزندان خود از اعتیاد و فساد این روز را احیا کنند.

آیت الله نمعیم آبادی در ادامه در خصوص روز جهانی غذا گفت: سیاستگذاران نیازهای غذایی جامعه را جدی گرفته و با همکاری مردم برای تامین نیازهای غذایی تلاش کنند.

وی با تبریک روز تربیت بدنی و ورزش افزود: مسئولان ورزشی باید بین ورزش و مسجد رابطه برقرارکنند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس در ادامه خطبه های نماز جمعه با اشاره به روز صادرات گفت: مسئولان باید ضمن تشویق صادرکنندگان، قوانین صادرات را تسهیل کنند.

آیت الله نعیم آبادی افزود: افزایش صادرات موجب پویایی کشور می شود.

وی در ارتباط با انتفاضه سوم مردم فلسطین گفت: با مذاکره با رژیم اشغالگر قدس پیروزی حاصل نمی شود بلکه تنها راه مبارزه است.

نمازگزاران پس از اقامه نماز جمعه با سردادن شعارهایی همچون مرگ بر اسرائیل و آمریکا ننگت باد، اسرائیل مرگت باد در حمایت از مردم مردم فلسطین و انتفاضه آنها راهپیمایی کردند.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.