طرح سرشماری سلامت از امروز در بندرعباس و میناب آغاز شد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس؛ معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: در این طرح اطلاعات سلامت بیش از ۵۵۰ هزار نفر جمع آوری می شود.

 یحیی میرزاده افزود: ۲۷۰ گروه دو نفره با مراجعه به درب خانه های شهروندان اطلاعات بهداشتی و سلامت خانوارها را جمع آوری می کنند.


یحیی میرزاده افزود: پس از جمع آوری اطلاعات سلامت خانوار، به آنان کارت خانواده سلامت داده می شود

 وی گفت: نام و نام خانوادگی، سن، کدملی، اطلاعات دفترچه بیمه، تعداد اعضای خانواده و شماره تماس از جمله اطلاعاتی است که در این سرشماری پرسیده می شود.

 معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، تسهیل در اقدامات درمانی در مراکز بهداشتی و درمانی را از مهمترین مزایای این کارت است.

یحیی میرزاده افزود:این کارت برای تکمیل پرونده الکترونیکی سلامت است و در مراحل بعدی از ۲ هزار و ۵۰۰ نفر زیر نظر یک کارشناس مراقب قرار می گیرند.

پرسشگران لباس ویژه با آرم دانشگاه علوم پزشکی و کارت شناسایی ویژه این طرح دارند و از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ برای سرشماری به منازل شهروندان مراجعه می کنند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: این طرح تا ۲۵ آبان در دو شهر بندرعباس و میناب ادامه دارد و جاماندگان از طرح بعد از این تاریخ برای ارائه اطلاعات به مراکز بهداشتی و درمانی مراجعه کنند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.