رئیس اداره امور اجرایی زکات استان کرمانشاه گفت: طی شش ماهه نخست امسال مودیان زکات در استان بیش از 18 میلیارد و 834 میلیون ریال زکات پرداخت کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازکرمانشاه؛حجت الاسلام و المسلمین محمد علیزمانی گفت: از این میزان زکات پرداختی بیش از سه میلیارد و 489 میلیون ریال زکات واجب، بالغ بر پنج میلیارد و 359 میلیون ریال زکات اقلام جذب شده اهل سنت و 399 میلیون ریال زکات مستحب بوده که از مودیان استان جذب شده است.

وی با یادآوری اینکه امسال 263 روستا در استان کرمانشاه زکات پرداخت کرده اند گفت: زکات جمع آوری شده در همان روستاهای پرداخت کننده این واجب الهی هزینه شده است.

علیزمانی ادامه داد: در شش ماهه نخست امسال بالغ بر 16 میلیارد و 203 میلیون ریال از زکات جمع آوری شده در استان برای رفع فقر و امور محرومین و نیازمندان هزینه شده است.

رئیس اداره امور اجرایی زکات استان کرمانشاه با اشاره به اینکه همچنین در این مدت بالغ بر یک میلیارد و 873 میلیون ریال از درآمد زکات استان صرف ساخت، احداث و مرمت پروژه های عمرانی عام المنفعه شده است، تاکید کرد: با این میزان زکات سه پروژه عمرانی در روستاهای پرداخت کننده زکات استان احداث و 12 پروژه نیز مرمت و بهسازی شده است.

انتهای پیام/ش


برچسب ها: کرمانشاه ، زکات ، مودیان ، ریال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.