سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه گفت: مجموعه مدیریتی استان تمام تلاش خود را به کار گرفته تا استان کرمانشاه میزبانی خوب و شایسته برای خیل زائران عبداله الحسین در ایام اربعین حسینی باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از کرمانشاه ؛ امیر شاه آبادی گفت: پیش‌بینی می‌شود کرمانشاه در اربعین امسال میزبان 300 تا 400 هزار نفر از زوار عتبات عالیات باشد.

امیرشاه آبادی در ادامه رویداد عظیم اربعین حسینی را یک مانور واقعی برای استان دانست و گفت: از 8 تا 20 آذرماه به مدت 12 روز روند خدمات رسانی مطلوب به خیل زوار ایام اربعین حسینی در سطح استان انجام می شود که  این خود یک مانور بزرگ و واقعی برای نشان دادن توانمندی های مدیریتی استان محسوب می شود.

شاه آبادی تعیین نقاط اقامتی برای اسکان زوار را یکی از کارهای اساسی در این زمینه دانست و گفت: طبق برنامه‌ریزی های به عمل آمده در نقاط اصلی و مهم مسیر ورود زوار مانند راهداری گردنه بیدسرخ، سه راهی کنگاور، صحنه، بیستون، کرمانشاه، ماهیدشت، حسن آباد، سه راهی حمیل، گواور، گردنه قلاجه و گیلان‌غرب اقامتگاه‌های موقت احداث می شود.

وی ادامه داد: پس از تعیین نقاط اقامتی با کمک نهادها و سازمان هایی مانند سپاه، بسیج، هلال احمر، دانشگاه علوم پزشکی، راهداری و ... تلاش می کنیم زیرساخت های آب، برق، مخابرات، سوخت، امکانات بهداشتی و غیره را فراهم کنیم.

انتهای پیام/ش

برچسب ها: کرمانشاه ، چهارصد ، زائر ، عتبات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.