به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ مهدی ابراهیمی افزود: در راستای
متناسب کردن چهره شهر با ایام محرم الحرام فضاسازی های مختلف در شهر مشهد انجام
شده است.
وی با اشاره به طراحی و توزیع 800 برچسب با مضمون محرم و عاشورا بین خودروهای سواری گفت: برپایی 800 ایستگاه صلواتی در نقاط مختلف شهر و توزیع بیش از هزار شابلون طراحی مفهومی بین ایستگاه ها، تشکل ها و هیات های مذهبی از دیگر اقدامات فرهنگی این سازمان در ایام محرم و صفر است.
ابراهیمی اظهار کرد: همچنین در این ایام 33 بیلبورد شهری و 90 سازه با جملات مفهومی عاشورا در این شهر ایجاد شده است.
وی گفت: ماه محرم بهترین فرصت برای تبلیغ معارف دینی است و در این ایام سعی می شود با هویت بخشی سیمای بصری و استفاده از تمام ظرفیتهای شهر فلسفه عاشورا و محرم تبیین و این واقعه زنده نگه داشته شود.
انتهای پیام/ی