همزمان با 3500 نقطه در ايران و جهان اجتماع با شكوه شيرخوارگان حسيني با حضور دلدادگان ابي عبدالله(ع) در حسينيه ي عاشقان ثارالله قائم شهر برگزار شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، هرساله در نخستين جمعه از ماه محرم شاهد حضور بي نظير مادران به همراه شيرخواره هاي خود در گردهمايي بزرگ حضرت علي اصغر(ع) هستيم، تا حضورشان تسكيني باشد بر قلب بي قرار بانو رباب(س) مادر كوچكترين شهيد كربلا.

در اين آيين حجت السلام والمسلمين جمال الديني به نقش برجسته و فرصت استثنايي زن و مادر در خانه پرداخت و گفت: زن محور، ستون و كانون محبت در خانه است و با ايفاي درست نقش مادري ، جهادي برتر از شمشير زدن در جنگ انجام مي دهد.

وي به رسالت زن در خانواده اشاره و اظهار كرد:امام حسن و امام حسين(ع) نتيجه تربيت و تدبير مادري چون فاطمه الزهرا(س) ، ناب ترين زن عالم هستند.

جمال الديني با اشاره به صبر بانو رباب (س) در برابر مصيبت هاي سرزمين كربلا عنوان كرد: زنان و مادران تنها با صبر در برابر ناملايمت هاي زندگي مي توانند سرباز امام زمان (عج) تربيت كنند، چرا كه فرهنگ سبز مهدوي در امتداد فرهنگ سرخ حسيني است.

در ادامه حاج زمان يعقوبي ذاكر اهل بيت عصمت و طهارت در وصف شش ماهه امام حسين (ع) به سوگواري پرداخت.

گفتني است در اين مراسم كه به همت بسيج جامعه زنان ،هيئت عترت خواهران و هيئت رزمندگان اسلام شهرستان قائم شهر برگزار شد، عزاداران با هم خواني بيانيه ي روز

بين المللي شيرخوارگان حسيني ، فرزندانشان را نذز قيام جهاني امام زمان كردند.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: برگذاشت ، اجمتاع ، شکوه ، عاشقان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.