"ال چاپو" در حال فرار مجدد از دست نیروهای امنیتی مکزیک، مجروح شد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل ازخبرگزاری فرانسه، "ال چاپو،" سلطان مواد مخدر مکزیک که چندی پیش از زندان فوق امنیتی این کشور گریخته بود، توانست بار دیگر از دست مقامات امنیتی فرار کند. اما در این عملیات پا و صورت وی زخمی شد. دولت مکزیک در بیانیه ای اعلام کرد تلاش "ال چاپو" برای جلوگیری از دستگیر شدن، باعث بروز جراحاتی در وی شد.

مقامات امنیتی مکزیک روز گذشته سعی کردند در یک عملیات در شمال غربی این کشور، این زندان فراری را به دام بیاندازند، اما تلاش آنها با شکست مواجه شد. مقامات همچنین اعلام کردند این عملیات اطراف شهر "دورانگو" در ایالت "کلرادو" آمریکا و ایالت "سینالوآ" مکزیک انجام شد. تاکنون اطلاعات بیشتری از زمان و مکان دقیق این عملیات و همچنین سطح جراحات وی منتشر نشده است.

مقامات همچنین اعلام کردند در روزهای اخیر، منطقه عملیاتی برای دستگیری ال چاپو در شمال غربی مکزیک متمرکز شده بود. مقامات اداره مبارزه با مواد مخدر آمریکا نیز تصریح کردند به نظر می رسد ال چاپو به سمت مناطق کوهستانی ایالت سینالوآ گریخته است.

"خواکین گوزمن لوئرا" ملقب به "ال‌چاپو" حدود سه ماه پیش از طریق یک تونل زیرزمینی از زندان فوق‌امنیتی مکزیک گریخت. تحقیقات پلیس برای یافتن ردی از این قاچاقچی مواد مخدر همچنان ادامه دارد. دادستان کل مکزیک نیز برای دستگیری وی جایزه 2.5 میلیون یورویی تعیین کرده است. در حال حاضر 20 مقام امنیتی به اتهام همدستی در فرار این قاچاقچی بزرگ از زندان مکزیک در بازداشت به سر می برند. 

انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۵ ۲۵ مهر ۱۳۹۴
سلطان زیاد داریم کدامشان؟
آخرین اخبار