جواد افشار از جمله کارگردان‌هایی است که بازیگر را درک می‌کند و همچنان با همان عشق و انرژی روزهای اول سر تصویربرداری حاضر می‌شود.

فریبا طالبی بازیگر مجموعه تلویزیونی «کیمیا» در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص این مجموعه گفت: داستان «کیمیا» بخشی از دوره‌های تاریخی قبل و بعد از انقلاب را در زندگی خانواده‌ پارسا نشان می‌دهد و به واسطه زندگی این خانواده مقطعی از تاریخ ایران به تصویر کشیده می‌شود.
 
وی در خصوص ایفای نقش خود در سریال «کیمیا» بیان کرد: عاطفه یکی از دوستان دوره نوجوانی کیمیا است که همراه او دوره تاریخی قبل و بعد از انقلاب را باهم سپری می‌کند و مسیر زندگی‌اش را با تغییر زندگی و افکار کیمیا تغییر می‌دهد.
 
طالبی ادامه داد: عاطفه دختری دو شخصیتی است که با جریان‌های سیاسی و فرهنگی و هر تغییراتی در اطرافیان‌شان به همان سمت می‌رود و آن را دنبال می‌کند.
 
بازیگر مجموعه تلویزیونی «فاصله‌ها» در توصیف سریال «کیمیا» از منظر کاراکتر عاطفه کرد: در ادامه داستان «کیمیا»، عاطفه بعد از دوران انقلاب با یکی از اقوام خانواده پارسا به خاطر پول و ثروت و جایگاه اجتماعی‌اش ازدواج می‌کند و در اصل باید بگویم عاطفه زنی تازه به دنیا رسیده است.
 
طالبی پیرامون شخصیت «کیمیا» گفت: شخصیت «کیمیا» دختری مبارز و انقلابی است که این مبارزه سرسختی را از ابتدای زندگی پیشی گرفته است با این تصور که قبل از انقلاب هیچ قدرتی ندارد تنها سماجت است اما در ادامه مسیر با تحولی روبرو می‌شود که راه زندگی‌اش را تغییر می‌دهد که او را تبدیل به یک دختر مبارز و یک قهرمان کرده است.
 
این هنرپیشه با اشاره به جذابیت‌های نقش عاطفه در سریال «کیمیا» ادامه داد: عاطفه دختری پول‌پرست و پول دوستی است که هر سویی برایش منفعت داشته باشد به آن سمت تمایل دارد و قرار نیست عاطفه اتفاقات محوری و عجیبی را به وجود بیاورد و باید بگویم که تحت هیچ شرایطی نزدیک شخصیت اصلی خود نیست و در حال حاضر که روزهای میانسالی که بازی می‌کنم برایم سخت‌تر است که همزمان باید بر روی صدا، بیان و حتی وزن و شخصیتم تسلط داشته باشم تا خروجی مناسبی را داشته باشیم.
 
بازیگر سریال «ستایش» راجع به همکاری خود با مهراوه شریفی‌نیا و کارگردانی جواد افشار اظهار داشت: با وجود اینکه برای اولین بار بود با مهراوه همکاری می‌کردم از علی شادمان خلق و خوی او را جویا شدم و شادمان به من گفت که مهراوه به شدت موجودی مهربان و بسیار همراه است و از اینکه با او هم‌بازی شدم بسیار خوشحالم. مهراوه فردی به شدت مهربان، مستعد و بازیگری فوق‌العاده است.
 
طالبی در ادامه با اشاره به ویژگی‌های حرفه‌ای جواد افشار و محمدرضا شفیعی اضافه کرد: با آقای شفیعی مجموعه تلویزیونی «فاصله‌ها» را کار کردم و با پیشنهاد ایشان دوباره به گروه خوب «کیمیا» ملحق شدم و همچنین همکاری با جواد افشار برایم لذت‌بخش بود،‌ افشار از جمله کارگردان‌هایی است که مخاطب را می‌فهمد و به شدت بازیگران مورد احترام قرار می‌دهد و در حال حاضر ماه‌های پایانی تصویربرداری است با همان انرژی و شوق روزهای اول کار می‌کند.
 
وی همچنین گفت: مجموعه تلویزیونی «کیمیا» یک اتفاق عجیب در رسانه است و برای من که از شروع پروژه همراه بچه‌ها هستم، مطمئنم این سریال دیده می‌شود و شک ندارم بازیگر‌های مطرح سینما و تلویزیون که در این پروژه هستند با پتانسیل‌هایی که دارند دست به دست هم می‌دهند تا «کیمیا» به نحو احسن در میان مردم جا بگیرد و دیده شود.
 
طالبی در پایان خاطرنشان کرد: تمام عناصر و اتفاقات سریال «کیمیا» به جا است و امیدوارم اتفاقات خوبی در بین مردم و دوستان رخ دهد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار