همزمان با روز تربیت بدنی استاندار خراسان رضوی و اعضای شورای اداری استان در منطقه نمونه گردشگری هفت حوض واقع در ارتفاعات خلج و شرق مشهد به پیاده روی پرداختند و بر ضرورت فرهنگ سازی در ورزش همگانی تاکید کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، استاندار و جمعی از اعضای شورای اداری استان همزمان با روز تربیت بدنی در منطقه گردشگری هفت حوض ارتفاعات خلج در شرق مشهد ورزش کردند.

ضرورت فرهنگ سازی در ورزش همگانی/ پیاده‌روی استاندار در هفت حوض مشهد + تصاویر

علیرضا رشیدیان در حاشیه این پیاده روی بر ضرورت برنامه ریزی و فرهنگ سازی برای ورزش همگانی بعنوان بخشی از زندگی مردم تاکید کرد.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر این که امر به ورزش امر به معروف است؛ افزود: با توجه به زندگی ماشینی امروز ورزش برای تمامی سنین و قشرهای مختلف یک الزام است.

استاندار خراسان رضوی گفت: ورزش علاوه بر این که سلامت جسم و روح را تضمین می کند باعث افزایش کارایی و ارتقای بهره وری نیروی کار می شود.

ضرورت فرهنگ سازی در ورزش همگانی/ پیاده‌روی استاندار در هفت حوض مشهد + تصاویر

رشیدیان در ادامه با بیان این که تفرجگاه های مناسبی در غرب مشهد برای استفاده زائران و مسافران وجود دارد؛ تاکید کرد: منطقه نمونه گردشگری هفت حوض ظرفیت مطلوبی برای جذب گردشگر در شرق این کلانشهر است که باید از آن استفاده بهینه بشود.

ضرورت فرهنگ سازی در ورزش همگانی/ پیاده‌روی استاندار در هفت حوض مشهد + تصاویر

وی با اشاره به فضاسازی مناسب این محدوده از سوی شهرداری، تصریح کرد: اداره کل راه و شهرسازی برای بهبود وضعیت مسیر دسترسی به این منطقه اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.