نخستین باران پاییزی شهرهای خراسان رضوی را فراگرفت .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛این بارشها که از دیشب در مشهد و شهرهای چناران ، تربت حیدریه ، درگز ، سرخس ، صالح آباد تربت جام ،کلات ، نیشابور و احمد آباد آغاز شده بود در برخی از شهرها هنوزادامه دارد.

این بارشها موجب شده شاخص آلودگی هوای مشهد امروز به 48 برسد .

مرکز مدیریت راههای خراسان رضوی در اطلاعیه ای اعلام کرده این بارش ها در برخی از محورهای کوهستانی همراه با برف بوده وهم اکنون گردنه های گوجگی در محور مشهد – کلات ،مزداوند در محور مشهد – سرخس و ابرش در محدوده باغچه - نیشابور برف این محورها فرا گرفته و این محورها هم اکنون لغزنده است.

براساس این اطلاعیه گردنه های تیوان در محور قوچان – درگز ، ابرش در محدوده باغچه - نیشابور و مزداوند در محور مشهد – سرخس را مه فرا گرفته و موجب کاهش دید رانندگان شده است.

همچنین هم اکنون باران در محورهای مشهد ، در حال بارش است و رانندگان در این محورها با رعایت نکات ایمنی و سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

بنابر اعلام مرکز مدیریت راههای خراسان رضوی هم اکنون ماموران راهداری در محورهای برفی در حال شن و نمک پاشی هستند .
براین اساس همه محورهای خراسان رضوی باز است و رفت و آمد در آن انجام می شود.

بنابر اعلام اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی تشدید بارشها تا فردا در استان پیش بینی شده و در نواحی مستعد استان احتمال بارش تگرگ وجود دارد.

همچنین در مدت فعالیت این سامانه بارش زا به علت تشکیل مه ، وزش باد و کاهش دید احتمال اختلال در سیستم حمل و نقل استان وجود دارد.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.