اعضای هیأت مدیره باشگاه استقلال فردا برای رسیدگی به مسائل روز باشگاه تشکیل جلسه خواهند داد.

جلسه هیأت مدیره باشگاه استقلال فردا برگزار  می‌شودبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تمرین امروز آبی پوشان پایتخت برای بازیکنان اصلی تعطیل خواهد بود و قرار است برخی از بازیکنان به استراحت بپردازند و تنها بازیکنانی از جمله جاسم کرار، حنیف عمران زاده، مجید حسینی، پروپچیچ، علیرضا رمضانی، محسن کریمی، میلاد نورافکن و هرایر مگویان امروز تمرین خواهند کرد.

گفتنی است تمرین روز یکشنبه استقلالی‌ها ساعت 13 در زمین شماره 2 مجموعه آزادی برگزار خواهند شد.

*استقلالی‌ها به مدیر برنامه‌ برزیلی ریوالدو فرصت دادند

با توجه به پیگیری‌های مسئولان استقلال در خصوص پرونده ریوالدو باربوسا بازیکن برزیلی تیم انجام داده‌اند در نهایت قرار است استقلالی‌ها حداکثر تا روز سه شنبه به ویندر مدیر برنامه‌های برزیلی ریوالدو فرصت دهند تا به تهران بیاید تا وضعیت این پرونده را مشخص کند. از همین رو مسئولان استقلال تنها با آمدن این مدیر برنامه می‌توانند وضعیت این پرونده را مشخص کنند در غیر این صورت مسئولان آبی پوش باید از طریق فدراسیون فوتبال برزیلی ها پیگیری‌های لازم را انجام دهند.

*خانه کرار یکی، دو روز آینده تأمین می‌شود

با توجه به  اینکه جاسم کرار هافبک عراقی، آبی پوشان به دلیل مشکلات مالی و نبود مسکن راهی نجف شده بود اما مسئولان استقلال با  صحبت‌هایی که با کرار انجام دادند در نهایت این بازیکن راهی تهران و از اواخر هفته  گذشته به جمع استقلالی‌ها اضافه شد.

پرویز مظلومی سرمربی تیم آبی پوشان که اعتقادخاصی به جاسم کرار دارد به این بازیکن اعلام کرد تا بازی استقلال خوزستان در هفته نهم مسابقات لیگ برتر خودش را از هر لحاظ به آمادگی مطلوب برساند چرا که کرار باید در ترکیب اصلی تیم برای آبی پوشان به میدان برود.

از طرفی دیگر مسئولان استقلال درصدد هستند تا طی امروز و فردا خانه کرار را تحویل دهند تا این بازیکن با آرامش به کار خود ادامه دهد.


*کریمی به میادین باز می‌گردد

محسن کریمی هافبک آبی پوشان که طی روزهای گذشته دوران مصدومیتش را نسبت سر می‌گذاشت در حال حاضر زیر نظر معاونت پزشکی استقلال تمرینات فیزیوتراپی خود را در دو نوبت پیگیری می‌کند و با توجه به شرایط موجود به نظر می‌رسد این بازیکن دیگر نیاز به عمل جراحی ندارد می‌تواند به میادین بازگردد.

*آبی پوشان دوشنبه و سه شنبه پشت درهای بسته تمرین  می‌کنند

با توجه به صلاح دید  کادر فنی آبی پوشان پایتخت روزهای دوشنبه و سه شنبه پشت درهای بسته و بدون حضور اهالی رسانه و تماشاگران تمرینات خود را دنبال خواهند کرد.

*اعضای هیأت مدیره تشکیل جلسه می‌دهند

اعضای هیأت مدیره باشگاه استقلال  هر هفته روز دوشنبه برای رسیدگی به مسائل روز باشگاه تشکیل جلسه می‌دهند از همین رو اعضای هیات مدیره در نظر دارند فردا ظهر تشکیل  جلسه دهند تا از این رو کارهای باشگاه را مورد بررسی قرار دهند، بهرام افشارزاده سرپرست باشگاه استقلال این خبر را تایید کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار