مدیرعامل باشگاه است استقلال گفت :بازیکنان باید قدر قدر امتیازات را بدانند و نگذارند امتیازات خانگی به راحتی از دست برود.

بهرام افشارزاده در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص بازی استقلال در مقابل استقلال خوزستان گفت :هر دو تیم برای رسیدن به برد تلاش خود را به کار گرفتند اما در نهایت بازی با نتیجه مساوی به پایان رسید .به طور کلی تیم نباید به کسب تساوی عادت کند
 
 وی افزود : استقلال تیم بزرگی است و به همین راحتی نباید امتیازات خانگی را از دست بدهیم چرا که در اواخر لیگ با از دست دادن این امتیازات با مشکل مواجه خواهیم شد بنابراین بازیکنان باید قدر امتیازات را بدانند. 
 
 وی ادامه داد: امیدوارم در بازی های آینده شرایط بهتر شود و امتیازات از دست رفته جبران گردد تا بتوانم جایگاهمان را در جدول حفظ کنیم بازیکنان تیم هم آن طور که باید نتوانستند  انتظارات هواداران و مسئولان تیم را برآورده کنند و به نظر من با این شکل بازی کردن نمی توانیم قهرمان شویم  بنابر این بازیکنان باید برای حفظ صدرنشینی و رسیدن به قهرمانی تلاش خود را بیشتر کنند  
افشارزاده در مورد وضعیت مسکن کرارتوضیح داد :مسکن کرار روز گذشته به او تحویل داده شد. امیدوارم این بازیکن بدون حواشی به کار خود ادامه دهد چرا که در غیر این صورت اگر حواشی جدیدی از این بازیکن رخ دهد به طور حتم با او برخورد خواهیم کرد. ضمن اینکه باید بگویم کرار با توجه به عدم تمرینات مناسب در فرم ایده آل قرار ندارد و باید به جای پرداختن به حواشی کوشش کند تا همانند گذشته به فرم ایده آل خود بازگردد تا برای تیم مثمرثمر باشد.
 
مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص مطالبات بازیکنان نیز گفت: با توجه به هماهنگی های صورت گرفته اواسط هفته آینده مطالبات بازیکنان را پرداخت می کنیم تا از این رو آنها با روحیه  بیشتری در مسابقات پیش رو ظاهر شوند.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جواناینجاکلیک کنید.


برچسب ها: افشارزاده ، کرار ، استقلال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار