مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گفت : امسال 127 میلیارد ریال اعتبار به چهار شهر بجنورد ، اسفراین ، آشخانه و شیروان برای اجرای طرح های فاضلاب اختصاص یافت .

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، ابراهیم علوی افزود : تصفیه خانه فاضلاب شهر بجنورد با ظرفیت تصفیه 19600 متر مکعب فاضلاب در شبانه روز و تصفیه خانه فاضلاب شهر اسفراین با ظرفیت 8000 متر مکعب در شبانه روز ، دو تصفیه خانه فاضلاب در حال بهره برداری خراسان شمالی می باشند

وی گفت: در شهر آشخانه نیز تصفیه خانه فاضلاب در حال احداث می باشد .

علوی با اشاره به اعتبارات تخصیص یافته به اجرای طرح های فاضلاب سال94 گفت : امسال 127 میلیارد ریال اعتبار جهت اجرای طرحهای فاضلاب در چهار شهر بجنورد ، اسفراین ، شیروان و آشخانه تخصیص داده شده که از این مبلغ سهم هرکدام از شهر های نامبرده به ترتیب 67، 30، 10.4 و 19.4 میلیارد ریال است .

علوی افزود : در شهر شیروان شبکه جمع آوری فاضلاب در حال اجرا است و در شهر های فاروج، گرمه و جاجرم اجرای تاسیسات فاضلاب در مرحله مطالعه و شناسایی سرمایه گذار قرار دارد و اولویت واگذاری تصفیه خانه فاضلاب شهر شیروان در اولویت می باشد .

وی خاطر نشان کرد : در حال حاضر استان با دارا بودن 50 هزار و 568 مشترک فاضلاب (شهر بجنورد 32 هزار و 886 اشتراک فاضلاب و اسفراین 17هزار و 682 اشتراک ، 32 درصد از مشترکان آب و فاضلاب استان را تحت پوشش خدمات فاضلاب قرار داده است .

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.