استاندار کهگیلویه وبویراحمد تاکید کرد: حمایت، تقویت و ایجاد بستر لازم برای جذب سرمایه گذاران و صنعت گران یک انتخاب نیست بلکه ضرورتی اجتناب ناپذیر برای توسعه،شکوفایی و گذر ازمحرومیت های تاریخی دراین استان است

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سید موسی خادمی در بازدید از مجتمع تفریحی، اقامتی و ورزشی باقری در یاسوج افزود: رویکرد و راهبرد دولت یازدهم و مدیریت اجرایی استان نیز تاکنون بر همین استوار بوده است.

وی با تجلیل از سرمایه گذاری های بزرگی همچون دنا صنعت یاسوج، شرکت آرد و نان، فولاد و مجمتع تفریحی و ورزشی در یاسوج که با همت و توان بخش خصوصی اجرایی شده اند و اشتغالزایی بیش از یک هزار نفر در این طرح ها، گفت: سرمایه گذاری که با تحمل همه سختی ها تمامی انرژی، عزت، منابع و آبروی خود را در این راستا صرف کرده باید بیش از پیش مورد حمایت قرار گیرد.

وی برخی بی مهری ها و کم توجهی ها نسبت به سرمایه گذاران و صنعتگران را یادآور شد و افزود: سیاست اصلی مدیریت اجرایی استان همواره تقویت سرمایه گذار بوده و به هیچ وجه اجازه سهل انگاری و سنگ اندازی عده ای کج اندیش برای حذف این سرمایه های واقعی در استان را نخواهیم داد.

وی با اشاره به اجرای مجتمع تفریحی، اقامتی و ورزشی آزادی یاسوج نیز گفت: ساخت چنین طرح هایی یکی از نیازهای ضروری استان بویژه برای پرکردن اوقات فراغت جوانان و رفع خلاء های موجود اجتماعی و فرهنگی است.

خادمی ابراز داشت: این طرح بزرگ اقتصادی هم اکنون با پیشرفت فیزیکی بالای 75 درصد و هزینه کرد بیش از 400 میلیارد ریال در حال اجراست.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: یکی از اولویت ها و برنامه های مهم دولت نیز استفاده از توان و ظرفیت بخش خصوصی برای اجرای چنین طرح های بزرگی است.

وی با بیان اینکه استان کهگیلویه وبویراحمد از ورود بخش خصوصی برای اجرای طرح های مهم اقتصادی و عمرانی در حوزه های مختلف استقبال می کند، افزود: برخی سخت گیری های بی مورد و بروکراسی های اضافی موجب بی رغبتی و فرار سرمایه گذاران می شود.

سرمایه گذار و مجری طرح مجتمع تفریحی، ورزشی و اقامتی آزادی یاسوج نیز گفت: این طرح در زمینی به مساحت هفت هزار و 300 متر مربع و در شش طبقه در حال اجراست.

لهراسب باقری افزود: این مجتمع یکی از بزرگترین طرح های فرهنگی، ورزشی، تفریحی در جنوب کشور است که در طراحی و ساخت آن جدیدترین و پیشرفته ترین امکانات و تجهیزات ساختمانی روز بکار رفته است.

وی گفت: این مجتمع دارای 20 مکان اقامتی دو، سه و چهار تختخوابی، رستوران و مجتمع های مختلف ورزشی شامل کشتی، بوکس، تکواندو، کاراته، بیلیارد، بولینگ، بدنسازی، صخره نوردی و شطرنج است.

وی زمان شروع عملیات اجرای این مجتمع را سال 84 دانست و گفت:روند اجرایی این طرح تا سال 88 ادامه یافت و پس از پنج سال تعطیلی، مجدد روند اجرایی آن در سال جاری آغاز شده است.

باقری زمان بهره برداری از این طرح را دهه فجر امسال ذکر کرد و گفت: با بهره داری از این طرح 120 نفر به صورت مستقیم مشغول بکار می شوند.

وی با اشاره به برخی حرف و حدیث ها در زمینه ساخت یک مجتمع و سایت اداری در محدوده این مجتمع ورزشی و تفریحی نیز گفت: این موضوع تنها در حد یک پیشنهاد بود و در بازدید امروز استاندار کهگیلویه وبویراحمد نیز تا حدود زیادی منتفی شد.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.