شیراز؛

فجر شهید سپاسی شیراز در اندیشه کسب 3 امتیاز مقابل پارسه تهران

مسابقات دسته یک فوتبال باشگاههای کشور به ایستگاه یازدهم رسید .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ در یکی از بازیهای این هفته از رقابتها تیم صدر جدولی تیم فجر شهید سپاسی شیراز میزبان پارسه تهران خواهد بود .

این دیدار از ساعت 15 روز دوشنبه 27 مهرماه به میزبانی ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار می شود.

علی اصغر کلانتری سرمربی زردپوشان شیرازی در خصوص این بازی گفت : همه بازیها در لیگ یک سخت و فشرده است و تیمها همه برای کسب امتیاز پا به میدان می گذارند و ما هر مسابقه ای را سخت از بازی قبل می دانیم .

سرمربی زردپوشان شیرازی افزود : برای تیم پارسه احترام زیادی قائلیم چون دارای بازیکنان سخت کوش و دونده ای است ؛ ایشا اله ما با آنالیزی که کادر فنی انجام داده است، بتوانیم با انجام یک دیدار تماشاگر پسند ، با سه امتیاز دیدار با پارسه دست پیدا کنیم و موقعیت بهتری در صدر جدول داشته باشیم .

تیم فجر در این بازی فرهاد سالاری پور ، رضا حیدری را بدلیل مصدومیت در اختیار ندارد و حضور وفا هخامنش هم در این دیدار مشخص نیست.

نماینده فوتبال فارس در دسته یک کشور در هفته دهم با 2 گل بر میزبان خود نساجی ماندران فائق آمد و پارسه تهران در دیدار با داماش گیلان به نتیجه ای بهتر از تساوی 2 – 2 دست نیافت.

زرد پوشان شیرازی هم اکنون با 24 امتیاز صدرنشین لیگ دسته یک فوتبال کشور هستند و پارسه با تنها کسب 9 امتیاز در جایگاه هفدهم قرار دارد .

قضاوت دیدار فجر شهید سپاسی شیراز و پارسه تهران را روح اله شریفی و کمک هایش محمد رضا طالبی ، براتعلی مولوی و علیرضا جلالی بر عهده خواهند داشت .

انتهای پیام/گ
برچسب ها: فجر ، سپاسی ، پارسه ، تهران ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.