مسئولان و همرزمان شهید شوشتری به دیدار خانواده معظم ایشان رفتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ به مناسبت ششمین سالگرد شهید شوشتری و شهدای وحدت، جمعی از فرماندهان سپاه امام رضا(ع) به منزل ایشان رفتند و با خانواده وی دیدار کردند.

در این دیدار فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ثامن، فرمانده سپاه امام رضا(ه)، فرمانده لشکر عملیاتی 5 نصر، معاون هماهنگ کننده سپاه امام رضا(ع)، مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع) با ورود به خانه ایشان، خاطرات شهید شوشتری را زنده ‌کردند.

فرماده سپاه امام رضا(ع) مهمترین خصلت شهید شوشتری را استمرار ماندن در راه جهاد دانست و افزود: حضور در میادین جهاد را باید از شهید شوشتری آموخت و این خصیصه اخلاقی را باید در خود، تقویت کرده و به عنوان الگوی فرهنگی در سپاه ترویج کنیم.

سردار سردار علی نظری، با اشاره به اینکه یادواره شهید شوشتری 26 مهرماه در مجتمع آیه‌ها برگزار می‌شود، عنوان کرد: فیلم مستند از این شهید بزگوار به مدت 25 دقیقه آماده شده که در مراسم گرامیداشت ایشان، رونمایی خواهد شد.

در ادامه دیدار مسئولان استانی از خانواده شهید شوشتری مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع)، گفت: در آن دوران که مخالفان و موافقان امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب وجود داشت، شهید شوشتری با بصیرت خویش از سخنان آقا دفاع کرده و آنها را منتشر می‌کرد.

حجت‌الاسلام سید احمد حسینی با بیان اینکه در آن دوران که نظرات مختلفی وجود داشت و کمتر کسی پیدا می‌شد که نظرات خود را قاطع و صریح اعلام کند، ابراز کرد: شهید شوشتری هیچ‌گاه از موضع خود پایین نیامده و قدم در راهی گذاشته بود که به آن ایمان کامل داشت.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.