سفر دبیر فدراسیون تنیس کشورمان به شرق آسیا برای این رشته ورزش دستاوردی نداشت.

به گزارش خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سمینار توسعه تنیس در آسیا با حضور 25 کشور در تایلند برگزار شد و کشورهای حاضر نقطه نظرات خود را برای ارتقای تنیس کشورشان ارائه کردند و کامیار کیمیایی دبیر فدراسیون تنیس به همراه امیر برقعی در این سمینار حضور پیدا کردند.

کیمیایی پس از بازگشت از تایلند در خصوص برنامه‌های ایران در این سمینار بیان کرد: در نشستی که 10 روز گذشته با حضور 25 کشور آسیایی در تایلند برگزار شد، با پیشنهاد نماینده ایران قرار شد تا مسابقات تور آسیا از چهار مسابقه در طول یک سال به پنج مسابقه افزایش یابد، این اتفاق بسیار بزرگی است زیرا با اهداف تعریف شده فدراسیون ایران مطابقت دارد و می‌تواند سرعت پیشرفت‌مان را بیشتر کند.

دبیر فدراسیون تنیس در حالی این مباحث را مطرح می‌کند که  شاید انتظارات از نماینده ایران بیشتر بود تا  مباحث اساسی تنیس ایران را در این سمینار آسیایی مطرح کند.
مسابقات تور آسیایی شاید نتواند انتظارات ایران را در این رده تنیس برآورده کند چرا که هفته گذشته تور آسیایی تبریز تنها با شرکت تعداد کمی از تنیسورها در تبریز برگزار شد و هیچ شرکت‌کننده‌ای از کشورهای خارجی در آن شرکت نکرد.

در این روزها که برگزاری لیگ برتر تنیس در هاله‌ای از ابهام قرار دارد فدراسیون نشین‌ها بهتر بود برای برگزاری با کیفیت لیگ برتر در داخل با شرکت‌ها رایزنی می‌کردند و به نتیجه می‌رسیدند. البته این رایزنی‌ها بیشتر در خصوص ورود بازیکنان دوملیتی وجود داشت.

دبیر فدراسیون تنیس از حضور احتمال بازیکن دوملیتی آمریکایی-ایرانی در تیم ملی کشورمان خبر داد که این رایزنی‌ها هیچ‌گاه به سرانجام نرسید.

شاید فدراسیون تنیس‌ها باید ساختار تنیس کشور را به جایی برسانند که ثمره آن را در دیویس کاپ ببینیم، البته در این زمینه با کامیار کیمیایی تماس برقرار کردیم که در این راستا پاسخ مناسبی دریافت نکردیم

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار