حادثه ی رانندگی در کیلومتر 16 محور قدیم قم- تهران 20 کشته و 10 زخمی برجا گذاشت.

به گزارش باشگاه خبرنگار تصادف مرگبار در محور قدیم قم - تهرانگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ مهدی فراهانی معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان قم گفت: در این حادثه که بین یک دستگاه مینی بوس با خاور و پیکان درکیلومتر 16 محور قدیم قم - تهران رخ داد متاسفانه ۲۰ تن در محل حادثه در دم جان باختند و ۱۰تن نیز مجروح شدند که ۷تن از این مجروحان به سرعت توسط آمبولانس های اورژانس ۱۱۵ به مراکز درمانی نکوئی و ۳ تن دیگر نیز به بیمارستان شهید دکتر بهشتی قم منتقل شدند.

فراهانی افزود: اولین تماس در ساعت ۱۸:۲۳دقیقه یکشنبه ۲۶/۷/۹۴ با واحد ارتباطات اورژانس ۱۱۵ قم برقرار شد که پس از اخذ ماموریت، واحد دیسپج اورژانس قم بلافاصله یک دستگاه آمبولانس از نزدیکترین پایگاه به محل حادثه اعزام کرد.

معاون مرکز مدیریت حوادث وفوریتهای پزشکی استان یادآور شد: آمبولانس نخست اورژانس ۱۱۵ پس از گذشت ۴ دقیقه، در محل حادثه حاضر شد.

فراهانی ادامه داد: با توجه به موقعیت و ارزیابی صحنه موجود درخواست اعزام پشتیبان کردیم که بلافاصله مسئول واحد دیسپچ اورژانس ۱۱۵ قم و ۱۰ دستگاه آمبولانس را با امکانات و ۳۰ نیروی انسانی کامل و یک خوردروی فرماندهی به محل حادثه اعزام کرد.

وی درپایان گفت: با توجه به شرایط محل حادثه تا ایمن شدن کامل صحنه آمبولانس مرکز اورژانس قم در محل حضور داشته و در ساعت ۲۱:۳۰ محل را ترک نمود

انتهای پیام/ز.

برچسب ها: تصادف ، رانندگی ، سانحه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.