رئيس پليس آگاهی استان فارس از دستگیری سارق کیف قاپ با 50 فقره سرقت از وي در شيراز خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ به نقل از پايگاه خبری پليس، سرهنگ سيروس حيدری گفت: در پی وقوع يك فقره كيف قاپی توسط دو نفر راكب و ترك نشين يك دستگاه موتورسيكلت از يك خانم شهروند در يكی از خيابان های جنوبی شيراز، دستگيری سارق در دستور كار ماموران قرار گرفت و در اين رابطه ابتدا ماموران كلانتری 1۲ فخرآباد شيراز فردی را به نام "غ – ب" به عنوان مظنون به کیف قاپ دستگیر و جهت ادامه تحقيقات متهم را به پليس آگاهی تحويل دادند.

وی ادامه داد: با انجام تحقيقات لازم از اين متهم، سارق اصلی به نام "ر – م" شناسايی و مشخص شد اين فرد به اتهام ایراد ضرب و جرح دستگیر و روانه زندان شده است.

رئيس پليس آگاهی فارس بيان كرد: با هماهنگی مقام قضايی متهم جهت انجام تحقيقات از زندان به آگاهی منتقل و در بررسی سوابق کیفری وی مشخص شد، دارای دو فقره سابقه به اتهام ایراد ضرب و جرح و اعتیاد به موادمخدر است.

سرهنگ حيدری اظهار كرد: در تحقيقات انجام شده از متهم "ر- م" بیش از ۵۰ فقره کیف قاپی با همدستی شخصی به نام "و – ز" كشف شد.

وی افزود: در اين رابطه صحنه های سرقت بازسازی و تاکنون تعداد ۲۸ نفر از شکات شناسائی شده اند و تلاش برای دستگیری همدست و سایر مرتبطین در اين سرقت ها ادامه دارد.

انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.