معاون سیاسی، امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: خطر گسترش روزافزون انواع آسیب های اجتماعی از جمله اعتیاد به مواد مخدر بین زنان در این استان تبیین و تشریح شود.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ، فتاح محمدی  در نشست کمیته مشارکت های مردمی و تشکل های مردم نهاد مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد افزود: کارگاه های آموزشی و نشست های پرسش و پاسخ به منظور تبیین هر چه بیشتر آسیب های اجتماعی در حال افزایش بین زنان به ویژه اعتیاد به مواد مخدر در شهرهای یاسوج، گچساران و دهدشت برای بانوان و عموم مردم برگزار شود.

وی بیان کرد: یک منطقه در شهر گچساران، یک منطقه در شهر دهدشت و سه منطقه نیز در شهرستان بویراحمد شامل بلهزار، مهریان و مادوان که دارای بیشترین آسیب های اجتماعی از جمله در زمینه مواد مخدر هستند انتخاب و برای برگزاری این کارگاه های آموزشی و نشست های پرسش و پاسخ در آنها اقدام شود.

محمدی اظهار کرد: دفتر امور بانوان و خانواده استانداری، بسیج خواهران و حلقه های صالحین سپاه فتح و حوزه های علمیه خواهران کهگیلویه و بویراحمد ظرفیت هایی مناسب برای برگزاری این کارگاه های آموزشی و نشست های پرسش و پاسخ هستند که انتظار می رود تعامل و همکاری لازم را با ستاد مبارزه با مواد مخدر استان داشته باشند.

وی عنوان کرد: آموزش های لازم به مدرسان این کارگاه های آموزشی از سوی ستاد مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد داده شود.

محمدی ابراز داشت: تامین هزینه های مورد نیاز برای برگزاری این کارگاه های آموزشی و نشست های پرسش و پاسخ بر عهده ستاد مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد است.

وی افزود: برای حضور گسترده تر قشرهای مختلف مردم و به ویژه زنان مناطق آسیب زای شهرهای گچساران، دهدشت و بلهزار، مهریان و مادوان شهرستان بویراحمد علاوه بر اعلام فراخوان عمومی اطلاع رسانی و آگاهی بخشی لازم نیز از سوی متولیان امر و رسانه های کهگیلویه و بویراحمد انجام شود.

محمدی گفت: نقش زنان در سالم سازی بنیان خانواده ها مهم و انکارناپذیر است و به همین دلیل باید برای کاهش انواع آسیب های اجتماعی از جمله اعتیاد به مواد مخدر بین آنان تلاش و اقدام شود.

انتهای پیام /گ
برچسب ها: آسیب ، اجتماعی ، زنان ، اعتیاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.