جلسه کمیته فنی تیم ملی امید برگزار و در نهایت اعلام شد که خاکپور باید به کارش ادامه دهد.

معینی: خاکپور در سمتش باقی می ماندبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  جلسه کمیته فنی تیم ملی امید امروز برگزار شد و فریدون معینی، عضو کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال و سرپرست  کمیته جوانان پس از پایان جلسه  درخصوص بررسی وضعیت استعفای سرمربی تیم ملی امید، اعلام کرد: صحبت های خوبی در جلسه مطرح شد، خاکپور در سمت خود باقی می ماند و به کارش ادامه خواهد داد.
 مرتضی محصص، پس از ترک جلسه کمیته فنی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه همه صحبت ها را معینی مطرح می کند، اظهار داشت: قرار است من در مورد این جلسه صحبت نکنم، از اول هم قرار نبود خاکپور برود.

** حق السکوت مادام العمر/ بند جنجالی کادر فنی امید

محمد خاکپور درباره علت استعفای خود بعد از قهرمانی در غرب آسیا و جلسه امروز با رئیس فدراسیون به خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال باشگاه خبرنگاران جوان گفت: از این که شیرینی قهرمانی در غرب آسیا را با صحبت‌های خود به کام مردم تلخ کردم، معذرت‌خواهی می‌کنم. دلیل استعفایم حفظ عزت و شأن مربیان ایرانی بود، نه مسائل مالی و امکانات.
 وی ادامه داد: حضرت امام حسین (ع) در کربلا برای هدفی جنگ کرد، که خون و آب نبود، بلکه حفظ عزت بود.  استعفای من هم برای گرفتن امتیاز از فدراسیون نبود، در این چند روز از سوی خیلی‌ها مورد سوال قرار گرفتم و قبل از محاکمه، اعدام شدم و هیچ کسی نگفت چرا یک سال مربیان تیم امید بدون قرارداد هستند؟ و قرارداد ترکمنچای مربیان امید را چه کسی تنظیم کرده است؟
 محمد خاکپور در ادامه اضافه کرد: در قراردادی که قبل از سفر به هلند به دست من رسیده بود، ذکر شده بود که مادام العمر حق مصاحبه ندارم و اگر با رسانه‌ها مصاحبه کنم، باید 2 برابر مبلغ قرارداد خودم را به عنوان جریمه به فدراسیون فوتبال پرداخت کنم.!
 
سکوت به خاطر تیم ملی
 سرمربی تیم ملی امید همچنین افزود: به دلیل در پیش بودن مسابقات غرب آسیا سکوت کردم تا تیم ملی به حاشیه نرود، اما برای حفظ شأن و عزت مربیان ایرانی و خودم، استعفا کردم.
 خاکپور در ادامه افزود: حقوق ماهی 15 میلیون تومان را قبول ندارم و خودم را با کسی مقایسه نمی‌کنم و حد خودم را می‌دانم، ولی خاکپور هم در این فوتبال جایگاهی دارد.
 
مشکل فقط قرارداد بود، نه امکانات
 خاکپور درباره امکانات تیم ملی امید گفت: توجه به تیم ملی امید بعد از آمدن حبیب کاشانی بسیار خوب شده است. اردوهای مناسب و بازی‌های تدارکاتی خوبی برگزار کردیم و همه مسئولان می‌دانند که هر چه امکانات بیشتری به تیم‌های ملی بدهند موفقیت بیشتری به دست خواهد آمد.
 
تیم ملی امید زیر نظر کی‌روش نیست
وظیفه کی‌روش زیر نظر گرفتن تمرینات امید نیست، اما در قرارداد ذکر شده است که بازیکنان امید که با بزرگسالان بازی می‌کنند را زیر نظر بگیرد، هر کسی وظایف خود را می‌داند. هیچ چالشی بین مربیان تیم ملی بزرگسالان و امید نیست، هدف همه موفقیت‌ فوتبال ایران است ولاغیر.

قرارداد بعد از تمرینات امضا می‌شود
قرارداد نهایی بعد از تنظیم مجدد و حذف بندهای جنجالی که در آن ذکر شده بود، در اسرع وقت امضا خواهد شد و مدت آن تا آخر مسابقات المپیک است؟
سرمربی تیم ملی امید در پایان خاطرنشان کرد: 15 آبان ماه در امارات اردو خواهیم زد.

**برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان 
اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار