مدیر تیم ملی فوتبال امید گفت: کادر فنی تیم با قدرت به کار خود ادامه خواهد داد و در آبان با عراق و استرالیا مسابقه داریم.

کاشانی: رییس فدراسیون هم از قرارداد جنجالی خبر نداشت
حبیب کاشانی درباره‌ قرارداد جنجالی کادر فنی تیم ملی امید به خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: جلسه کادر فنی تیم ملی امید قرار بود شهریور برگزار شود که به دلیل سفر تیم ملی بانوان و غیبت رییس فدراسیون در ایران لغو شد.

**رییس فدراسیون از مفاد قرارداد خبر نداشت
کاشانی درباره بی‌اطلاعی علی کفاشیان از قرارداد جنجالی اضافه کرد: قرارداد تیم ملی امید توسط کمیته جوانان فدراسیون تهیه شده است مربیان را زیر سوال برده بود. در هیچ کجای جهان فوتبال در قرارداد ذکر نمی‌شودف کادر فنی حق ندارد مادام‌العمر مصاحبه کند در غیر اینصورت، باید 2 برابر پول قرارداد خود را به عنوان جریمه پرداخت کند، اینکه قرارداد را چه کسی باید تنظیم کند نمی‌دانم؟

** تعامل بین تیم ملی کی‌روش و تیم ملی امید
مدیر تیم‌های ملی امید و جوانان درباره تعامل تیم ملی امید و بزرگسالان هم اضافه کردو گفت: در قرارداد کی‌روش آمده است که تیم ملی امید را زیر نظر بگیرد، و چون 12-10 بازیکن تیم ملی امید قابلیت بازی در تیم ملی بزرگسالان را دارند، و کی‌روش تعدادی از آن‌ها را مدنظر دارد. این منطقی و به نفع بازیکنان است. 85 روز تا مسابقات انتخابی المپیک زمان داریم و می‌خواهیم با تمام قوا و نفرات و بدون دغدغه فکری آماده کنیم.

** نه قطبی و هیچ مربی مذاکره نکرده‌ایم
کاشانی درباره مذاکره با افشین قطبی برای قبول سرمربیگری تیم ملی امید هم خاطرنشان کرد: این واقعیت را که کادر فنی قرارداد نداشت را  قبول دارم، اما با هیچ مربی برای قبول سرمربیگری امید، مذاکره نکرده‌ایم و فقط حاج باقر، مدیر برنامه‌های افشین قطبی در تماس اعلام کرده بود، قطبی حاضر است سرمربیگری تیم امید را قبوا کند، که موافقت نشد، چون هنوز خاکپور استعفای کتبی نداده بود، کار اخلاقی نبود و آ« را منوط به جلسه کادر فنی با رییس فدراسیون کرده بودم.

** کادر فنی با قدرت به کار خود ادامه می‌دهد
مدیر تیم ملی امید درباره برنامه‌های آینده هم گفت و اضافه کرد: کادر فنی اجرایی حتی با وجود ناراحتی سرمربی برگزار شد و طبق برنامه‌ریزی جلو می‌رود برنامه‌ها باید طبق روال خود جلو برود. در آبان ماه در امارات مقابل تیم‌های عراق و استرالیا و آذرماه در کشور ترکیه اردوی دیگری خواهیم داشت.

** قرارداد کادر فنی امید تا پایان المپیک
کاشانی در پایان از مدت قرارداد کادر فنی امید هم گفت: حق و حقوق کادر فنی از اول سال 94 و یکساله است و طبق آن پرداخت می‌شود. فقط سرمربی تا پایان المپیک خواهد بود و قرارداد جدید ظرف 48 ساعت آینده تهیه می‌شود.

** برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.



انتهای پیام/
برچسب ها: کاشانی ، فوتبال ، ملی امید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار