جزئیات پرداخت متمرکز حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی

معاون اداری و مالی سازمان تامین اجتماعی ضمن اعلام جزئیات پرداخت متمرکز حقوق بازنشستگان این سازمان، از پرداخت متمرکز حقوق مستمری بگیران و بازنشستگان تحت پوشش این سازمان از آبان ماه سال جاری خبر داد.

 به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان ؛رحیم اردلان گفت: بازنشستگان و مستمری بگیرانی که حقوق خود را از پنجم تا نوزدهم هرماه صرفا از طریق بانک رفاه کارگران دریافت می کنند، هدف اجرای این برنامه هستند.
وی با بیان اینکه تا پایان سال جاری این برنامه تکمیل شده و دوره پرداخت حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی بین 20 تا 27 هر ماه خواهد بود، افزود: زمان دریافت حقوق بازنشستگان و مستمری بگیرانی که تاکنون بین پنجم تا نوزدهم هرماه حقوق دریافت می کردند، به مرور و هر ماه 3 روز به دوره پرداخت مورد نظر نزدیک می شود.
اردلان ادامه داد: برای مثال مستمری بگیران و بازنشستگانی که پنجم هرماه حقوق خود را دریافت می کردند، در آبان ماه هشتم، آذرماه یازدهم، دی ماه چهاردهم، بهمن ماه هفدهم و اسفند ماه بیستم و از فروردین 95 به بعد نیز بیستم هرماه حقوق خود را دریافت خواهند کرد.
معاون اداری و مالی سازمان تامین اجتماعی گفت: افرادی که از تاریخ 20 تا 25 هرماه حقوق دریافت می کنند، بدون تغییر در زمانبندی، حقوق خود را دریافت خواهند کرد.
اردلان ادامه داد: بازنشستگان و مستمری بگیرانی که تاریخ دریافت حقوق آنها مصادف با ایام تعطیل رسمی است، یک روز قبل حقوق خود را دریافت خواهند کرد.
معاون اداری و مالی سازمان تامین اجتماعی تمرکز و برقراری عدالت در پرداخت ها را از جمله اهداف اجرای این برنامه عنوان کرد و گفت: شناسایی همپوشانی ها و صیانت از منابع بیمه شدگان و بازنشستگان تامین اجتماعی از دیگر اهداف اجرای این برنامه است.
براساس این گزارش، زمانبندی نظام پرداخت متمرکز حقوق بازنشستگان و مستمری بگیرانی که از بانک رفاه کارگران حقوق خود را دریافت می کنند، در جدولی طراحی شده که افراد می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی tamin.ir اطلاعات لازم در این زمینه را کسب کنند.
بیش از نیمی از جمعیت ایران معادل 40 میلیون و 291 هزار و 694 نفر از خدمات سازمان تامین اجتماعی بهره مند هستند که 13 میلیون و 344 هزار تن بیمه شده اصلی، 21 میلیون و 766 هزار نفر بیمه شده تبعه و بیش از پنج میلیون تن هم مستمری بگیر و بازنشسته هستند.
منبع:ایرنا
برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.