1145نفر آسیب دیده سیل در زاهدان و میرجاوه امداد رسانی شدند

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: آسیب دیده های سیل در 24 ساعت گذشته در شهرستان های زاهدان و میرجاوه از سوی نیروهای امدادی این جمعیت امداد رسانی شدند

حسن مصفا روز دوشنبه  اظهار داشت: نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر استان در این مدت در روستایی موسوم به دایی آباد زاهدان به 214 خانوار شامل هزار و 70 نفر امداد رسانی کردند.

وی افزود: 45 نیروی امدادی این جمعیت در زاهدان بین افراد حادثه دیده 168 تخته چادر، 850 تخته پتو، 294 تخته موکت و دو هزار و 650 قوطی کنسرو توزیع کردند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، وی ادامه داد: با توجه به شدت آسیب وارده شده ناشی از سیل، کار امداد رسانی به مردم آسیب دیده این شهرستان همچنان ادامه دارد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: همچنین در شهرستان میرجاوه علاوه بر توزیع 100 تخته چادر در روز شنبه 15چادر دیگر نیز روز گذشته بین 15 خانوار متشکل از 75 نفر از مردم دو روستای این شهرستان توزیع شد.

مدیر کل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: با توجه به شدت بارندگی روز گذشته در نواحی مرکزی استان افراد زیادی در روستای دایی آباد زاهدان و دو روستای گم آباد و 15 خرداد شهرستان میرجاوه در محاصره روان آب قرار گرفته به طوری که منازل آنان دچار آبگرفتگی شده است.

رضا اربابی ادامه داد: شدت بارندگی به حدی بود که در شهرستان میرجاوه علاوه بر آبگرفتگی منازل برخی از واحد های مسکونی از 30 تا 100 درصد تخریب شدند اما در زاهدان تخریب منزل نداشتیم و تنها آبگرفتگی منازل مردم را با مشکلات فراوان روبه رو کرد.

وی با بیان اینکه نیروهای امدادی دراین مدت خدمات لازم را به مردم آسیب دیده ارائه دادند گفت: برآورد خسارت در مناطق حادثه دیده در حال انجام است.

منبع : ایرنا

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
برچسب ها: امدادرسانی ، سیل ، حادثه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.