در همایش نکوداشت فعالان عرصه امر به معروف و نهی از منکر از عملکرد شورای امر به معروف و نهی از منکر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس این شورا تقدیر شد.

به گزارش حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، در این همایش سید احمد زرگر دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور در تقدیرنامه ای خطاب به محمد مهدی مظاهری مشاور عالی وزیر و رییس شورای امر به معروف و نهی از منکر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تقدیر و تشکر کرد.

متن این تقدیر نامه به شرح زیر است:

قیام حضرت سید الشهدا (ع) نه یک حادثه که نماد یک فرهنگ است. فرهنگی برآمده از اسلام ناب که از سرچشمه های زلال وحی جاری شد و با عمل راستین به فریضه امر به معروف و نهی از منکر پرچم آزادگی و فضیلت خواهی را برای همیشه تاریخ برافراشته کرد.

به پاس زحمات بی دریغ و اهتمام ستودنی جنابعالی در راستای ترویج فرهنگ امر به‌معروف و نهی از منکر به ویزه تذکر لسانی، مراتب تشکر و قدردانی خود را ابراز نموده و از درگاه خداوند سبحان موفقیت روزافزونتان را در پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی مسالت دارم.

بر اساس این گزارش، همایش نکوداشت فعالان عرصه امر به معروف و نهی از منکر همزمان با دهه اول ماه محرم روز یکشنبه بیست و ششم مهر ماه با حضور جمعی از مسوولین کشوری و لشکری از سوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور در سالن اصلی برج میلاد برگزار شد.





انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار