سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: لایحه هزینه بلیت قطار شهری اصفهان برای بررسی به کمیسیون حمل ونقل وکمیسیون تلفیق ارسال شده است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،ندا واشیانی پور در جمع خبرنگاران با اشاره به ارائه لايحه يك فوريتي شهرداري به شوراي شهر مبني بر پيشنهاد هزينه بليط قطار شهري اصفهان، گفت: بر اساس این لایحه هزینه تك سفره سكه اي 6 هزار ريال، دوسفره 100 هزار ريال و اعتبارمبلغ تك سفره 5هزار ريال به استناد بند 27 ماده 71 قانون شوراها مراتب با قيد يك فوريت مطرح گرديد و به كميسيون حمل و نقل و كميسيون تلفيق جهت بررسي ارسال شد.

وی افزود: در جلسه علنی روز گذشته لايحه اي حاكي از پيشنهاد اخذ مبلغ سيصد ميليارد ريال وام از بانك شهر با تعلق كارمزد 24 درصد و استرداد اقساط 50 ماهه جهت اجراي پروژه ميدان استقلال و بخشي از رينگ چهارم حفاظتي در محدوده منطقه 12 كه قبلاً در كميسيون اقتصادي، حقوقي و گردشگري مورد بررسي قرار گرفته بود مطرح و مورد تصويب قرار گرفت که اميدواريم اين مصوبه اجراي پروژه ميدان استقلال را تسريع نموده و موجبات رفاه هر چه بيشترشهروندان را فراهم نمايد.

وی با اشاره به لایحه هایی که در جلسه علنی روز گذشته به تصویب رسید، گفت: در جلسه علنی روز گذشته لايحه پيشنهاد واگذاري مرحله اول پروژه هاضم شهر اصفهان شامل مطالعات، طراحي و موارد ديگر به شركت رينيوي دانمارك به مبلغ 24 ميليارد ريال با كارگزاري شركت كود آلي ايران مطرح گرديد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان افزود: اين لايحه در اسفندماه سال گذشته در شورا مصوب گرديد ولي به دليل اينكه در سال 93 به فرمانداري ابلاغ نشده بود و در واقع ابلاغ آن در سال 94 به فرمانداري انجام شد لذا فرمانداري با استناد به ماده 66 قانون شهرداري ها عنوان نمودند كه سال مالي شهرداري از اول فروردين تا آخر اسفندماه مي باشد و بر اساس ماده 24 آيين نامه مالي شهرداري ها دوره عمل بودجه هر سال تا 15 ارديبهشت ماه سال بعد است و تعهداتي كه تا آخر اسفندماه هر سال تحقق يافته تا خاتمه دوره عمل بودجه از محل اعتبار قابل پرداخت خواهد و با همين استناد مصوبه شورا را مغاير قانون دانستند.

واشیانی پور اظهار کرد: در روز شنبه اين لايحه مجدداً مورد بررسي اعضاي شوراي شهر قرار گرفت و تصويب شد.

واشیانی پور ادامه داد: لايحه تفريغ بودجه و گزارشات مالي سال 93 سازمان پارك ها و فضاي سبز شهر اصفهان نیز در جلسه علنی روز گذشته مطرح و نظر كميسيون بهداشت مبني بر اهتمام ويژه به بخش پژوهش و طرح هاي تحقيقاتي مرتبط با اهداف سازمان و مشخص نمودن قيمت تمام شده خدمات جهت لحاظ در فروش و خريد خدمات مورد بررسي و تصويب قرار گرفت.

وی بیان کرد: لايحه پيشنهاد دستورالعمل اجرايي ماده 101 اصلاحي قانون شهرداري در عوارض تفكيك قطعات با كمتر از 500 متر مربع دراراي كاربري مسكوني نيز كه قبلاً در كميسيون تلفيق و كميسيون اقتصادي مورد بررسی قرار گرفته بود با رعایت مواردی مصوب شد



انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.