وی اظهار داشت: از مجموع 259 مورد شکايت های واصله، تعداد 49 پرونده تشکيل شد.
داوود زاده افزود: بيشترين شکايت از طريق تلفني با 167 مورد ( 15.5 درصد کاهش نسبت به مدت مشابه)، حضوري 71 مورد ( 14 درصد افزایش نسبت به مدت مشابه)، کتبي 21 مورد ( 4.7 درصد افزایش نسبت به مدت مشابه) بوده است.
وی خاطرنشان کرد : در اين مدت بيشترين شکايت کالا و خدمات مربوط به واحدهای نانوایی با 37 مورد ، پوشاک 21 مورد ، میوه و تره بار 13 مورد ، خواروبار 19 مورد ، مشاورین املاک 3 مورد ، تلفن و موبایل 12 مورد ، مشاورین اتومبیل 9 مورد ، گوشت مرغ 7 مورد ، حمل و نقل درون شهری و برون شهری 4 مورد ،کیف و کفش 3 مورد ، تعمیرات خودرو 1 مورد ، گوشت قرمز 2 مورد تعلق دارد.
مدیر نظارت و بازرسی سازمان صنعت ،معدن وتجارت خراسان شمالی افزود: ، هم استاني هاي عزيز با مشاهده هرگونه تخلف و گزارش آن از طريق تلفن 124 مي توانند در خنثي نمودن اثرات عوامل رواني در جامعه و ساماندهي بازار کالا و خدمات توسط برنامه ريزان و سياست گذاران اقتصادی استان و کشور نقش ارزشمندي را ايفا نمايند.
انتهای پیام/ی