بجنورد؛

همایش بهداشت ،ایمنی و محیط زیست HSE در خراسان شمالی برگزار شد

همایش بهداشت ،ایمنی و محیط زیست با حضور یوسفی رئیس بهداشت ،ایمنی و محیط زیست و پدافند غیر عامل شرکت ملی گاز ایران در تالار حافظ بجنورد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد، مدیر عامل شرکت گاز خراسان شمالی هدف از برگزاری این همایش را شناسایی خطرات، اجرای اقدامات کنترلی و پیشگیرانه به منظور حذف، کاهش و کنترل ریسک ها، پایش مستمر ،بازنگری موثر و تبیین راهکار های آموزش موثر کارکنان و حمایت از تحقیقات و فن آوری نوین در حوزه نظام مدیریتی بهداشت، ایمنی و محیط زیست عنوان کرد.

عرب مقصودی افزود : در این همایش بیش از 300 نفر از مشاوران، پیمانکاران، و کارکنان شرکت گاز خراسان شمالی با مبانی مدیریتی سیستم بهداشت ،ایمنی و محیط زیست آشنا شدند.

وی گفت : ورود به فصل سرما و افزایش مصرف گاز در بخش خانگی، تأمین تقاضای این حامل‌ انرژی را با چالش مواجه می‌کند که در این زمینه، دولت و مردم هر یک نیازمند اصلاح رفتار مصرفی خود هستند.

مدیر عامل شرکت گاز خراسان شمالی افزود: باز بودن مسیر دودکش ،محکم بودن اتصالات، استفاده از بسط برای نصب شلنگ گاز و توجه به برچسب انرژی در هنگام خرید و نصب وسایل گاز سوز را از جمله نکات ایمنی برای ایمن بودن از خطرات ناشی از گاز گرفتگی اعلام کرد.

همچنین در همایش یک روزه از 8 نفر از برگزیدگان شرکت گاز خراسان شمالی به منظور رعایت الزامات HSE"مدیریت بهداشت ،ایمنی و محیط زیست " تقدیر شد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.