استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: 92 نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی این استان شناسایی و رفع شود.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج  سید موسی خادمی در نشست کمیسیون ایمنی راههای استان افزود: تدوین این سند و بررسی دلائل اصلی افزایش تصادفات در استان کار خوب و ارزشمندی است اما باید کار بیشتری در تدوین سند صورت گیرد.

وی اظهارکرد: نظر تمام دستگاه‌ها برای تدوین سند راهبردی در جهت بررسی علل و عوامل افزایش تصادفات لحاظ شود و بسیاری از موارد از جمله تفکیک راه روستایی، تحولات آینده مانند افزایش صنعت، احداث باغچه‌سادات و محور پاتاوه و دهدشت و نقش این محورها و صنایع در آینده ترافیکی و وضعیت جاده‌ای استان مشخص شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: عواملی متعددی در افزایش تصادفات در استان دخیل هستند که انتظار می‌رود با ارائه کار کارشناسی دقیق، راهکاری مناسب برای کاهش آمار تصادفات ارائه شود.

خادمی با اشاره به اینکه عوامل مختلفی در بالا رفتن آمار تصادفات نقش دارند، تصریح کرد: در سند راهبردی  کاهش تصادفات استان نقاط حادثه‌خیز مشخص شود تا اقدامات مورد نیاز برای رفع این نقاط صورت گیرد.

وی اضافه کرد: سند راهبردی کاهش تصادفات در محورهای شریانی استان نیازمند کار بیشتری است و در این سند باید به همه جوانب راههای استان توجه شود تا کار جامعی انجام شود.
انتهای پیام /ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.