اصفهان؛

معتقدیم برای بالا رفتن سطح کیفیت پایانی وجود ندارد

ارزیابی پیشبرنده سازمان در جهت بهبود سیستم مدیریت کیفیت در مسیر موفقیت پایدار است و به شناسایی نقاط قوت و فرصت‌های بهبود کمک می‌نماید.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، مدیرعامل شرکت در آیین افتتاحیه ارزیابی جایزه ملی کیفیت که با حضور اعضای هیئت مدیره، معاونین و مدیران شرکت و تیم ارزیاب برگزار شد، این ارزیابی را در پیشرفت و تعالی سازمان مؤثر دانست.

حسین کشایی اظهار داشت: ارزیابی جایزه ملی کیفیت از این منظر که نتایج حاصل از آن منجر به پیشرفت و تعالی سازمان گردیده و تجارب ارزشمندی را در اختیار حوزه‌های مختلف قرار می‌دهد، بسیار حائز اهمیت است.

وی یادآور شد: بالغ بر 16 سال است که مخابرات استان اصفهان در ارزیابی‌های مختلف شرکت نموده و همه‌ی مدیران طی سال‌های گذشته به موضوع سنجش عملکرد در حوزه های مختلف توجه ویژه داشته‌اند.

کشایی اذعان داشت: معتقدیم مخابرات استان اصفهان خصوصا طی 5 سال اخیر که مطابق با اصل44 قانون اساسی در قالب بخش خصوصی تعریف شده است، یکی از سازمان هایی است که باید مدل تعالی سازمانی در آن پیاده‌سازی شود.

وی افزود: شرکت مخابرات استان اصفهان سراسر استان حتی دورترین نقاط روستایی را تحت پوشش قرار داده و گستره استفاده از خدمات مخابرات از یک صنعت کوچک تا بزرگ ترین صنایع و بخش های مختلف را در بر می‌گیرد.

وی ادامه داد: ما وظیفه داریم برای ارائه مطلوب سبد محصولات خود به گستره‌ی وسیع مشتریان بر اساس آخرین متدها و الگوهای روز دنیا شرکت را مدیریت کرده و به بهترین شکل ممکن به مشترکین و مشتریان سرویس های خود را ارائه نماییم.

مدیرعامل مخابرات استان اصفهان خاطرنشان کرد: ورود ما به ارزیابی‌ها و رتبه بندی های مختلف، چراغ راهی برای رسیدن به مدل تعالی سازمانی در راستای پیشبرد کلیه‌‎‎ی اهداف تدوین شده در شرکت می‌باشد.

وی عنوان نمود: ارزیابان حاضر سال های سال مدل های تعالی را در سازمان های مختلف مورد ارزیابی قرار داده و در این مسیر تجارب ارزشمندی کسب نموده‌اند و می‌توانند این تجارب را به عنوان یک راهنما در اختیار ما قرار دهند.

کشایی تأکید کرد: ما حتی اگر کاندید دریافت تندیس جایزه ملی کیفیت هم باشیم، هیچ ادعایی نداریم و معتقدیم که برای ارتقا کیفیت هیچ نقطه پایانی وجود ندارد و همواره مراحل بالاتری برای صعود وجود خواهد داشت.

وی ابراز امیدواری نمود پس از ارزیابی مشخص شود که مخابرات اصفهان نسبت به سال گذشته چند گامی رو به جلو برداشته و پیشرفت نموده است و مدل و الگوی انتخابی، شرکت را به اهداف تدوین شده برساند.

مخابرات استان اصفهان در سال 1393 موفق به کسب اشتهار یک ستاره در ارزیابی جایزه ملی کیفیت ایران شده و امسال با محصول خدمات تلفن ثابت در رده‌ی اشتهار شرکت نموده است. 

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.