نشان توانمندی در مدیریت فناوری و نوآوری در سومین دوره جایزه ملی مدیریت فناوری و نوآوری توسط شرکت دانش‌بنیان کاشفان نیلفام کسب شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان و به نقل از روابط عمومی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان ، شرکت دانش‌بنیان کاشفان نیلفام، مستقر در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان موفق به کسب نشان توانمندی در مدیریت فناوری و نوآوری در سومین دوره جایزه ملی مدیریت فناوری و نوآوری شد.

شرکت دانش‌بنیان کاشفان نیلفام در زمینه‌هایی از جمله طراحی و ساخت پکیج‌های نوین تصفیه بیولوژیکی فاضلاب به روش رشد تلفیقی، طراحی و ساخت پکیج‌های نوین تصفیه شیمیایی فاضلاب‌های صنعتی، طراحی و ساخت پکیج‌های نوین چربی گیر (DAF)، طراحی و ساخت پکیج‌های نوین تصفیه آب و طراحی و ساخت تجهیزات تصفیه خانه‌های آب و فاضلاب فعالیت می‌کند.

شهرك علمي و تحقيقاتي اصفهان به عنوان يك سازمان مستقل با هدف توسعه مبتني بر دانايي از طريق ايجاد مراكز رشد و پارك‌هاي علم و فناوري در اصفهان، قطب اقتصادي و صنعتي ايران شكل گرفته است.

اين سازمان به عنوان اولين سازمان موسس مراكز رشد و پارك‌هاي علم و فناوري در كشور، تلاش مي‌كند تا با ايجاد بستري مناسب براي توسعه فعاليت‌ شركت‌هاي دانش‌بنيان، زمينه لازم را براي تجاري‌سازي دستاوردهاي آن‌ها و جذب سرمايه‌گذاري‌هاي داخلي و خارجي فراهم آورد.

در حال حاضر بیش از 380 شرکت و موسسه دانش‌بنیان در این سازمان فعال می‌باشند. 


انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.