ملی‌پوش هندبال کشورمان که از همراهی تیم ملی در کرواسی بازمانده اظهار کرد آسیب‌دیدگی‌اش مربوط به بازی‌های لیگ برتر می‌شود.

سجاد ندری در گفت‌وگو با خبرنگار توپ وتور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: در اردوی چهارم کنار ملی‌پوشان بودم و پا به پای آن‌ها تمرین کردم اما با صلاحدید کادرفنی قرار شد یک هفته فیزیوتراپی انجام دهم و به همین دلیل نتوانستم در اردوی کرواسی حاضر شوم. البته آسیب‌دیدگی اصلی من مربوط به بازی لیگ برتر مقابل مس کرمان می‌شد. 

وی درباره تیم قطر گفت: یکی از تیم‌های خوب آسیاست که تمرینات منظمی دارد و روز به روز پیشرفت هم می‌کند. ضمن اینکه کره، عربستان و ژاپن هم از حریفان اصلی ما به شمار می‌آیند.

ندری با اشاره به نخستین دیدار تیم ملی در انتخابی المپیک ریو افزود: ما نباید عمان را دست کم بیگیریم، هردو تیم تلاش می‌کنند بازی را ببرند. قطر هم که تیمی قدرتمند در جهان است و بازیکنان تبعه خوبی دارد. به یقین برای حضور در المپیک با تمام قوا در این مسابقات شرکت می‌کنیم. 

ملی‌پوش تیم هندبال ایران درباره تیم کره جنوبی توضیح داد: این تیم هم قدرتمند است و در انتخابی جام جهانی در بحرین با اختلاف یک امتیاز ایران را شکست داد. ما هم تمرینات خوبی کنار سرمربی انجام داده‌ایم و تقریباً یک‌دست شده‌ایم. 

وی با اشاره به مصدومان تیم ملی اضافه کرد: غیر از من امید سه‌کناری، جلال کیانی، محمدرضا رجبی و محمد سیاوشی جزو مصدومان تیم‌اند. دیگر مشکل تیم ما مربوط به ایمان جمالی است که با تصمیم شخصی‌ به تیم ملی مجارستان پیوست. الله‌کرم استکی هم درگیر بازی‌های کاپ اروپاست. دانیل کومایش، سجاد استکی و علی موسوی هم اگر برسند اتفاقات خوبی می‌افتد و با توجه به تمرینات زیر نظر اسماعیلاجیج می‌توانیم با آمادگی خوبی در این رقابت‌ها شرکت کنیم. 

انتهای پیام/ 



برچسب ها: سجاد ندری ، هندبال ، قطر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار