مدیر کل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بر ضرورت راه یافتن هنرمندان کشورمان به عرصه های جهانی و بین المللی تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین،  مجید ملانوروزی در همایش هنرمندان استان قزوین که  امروز در قزوین برگزار شد، گفت: هنرمندان کشورمان با داشتن استعدادهای درخشان باید در کنار توجه به هویت داخلی ، شاخص های جهانی را در خلق آثار خود رعایت کنند تا بتوان دراین عرصه حرفی برای گفتن داشت.

وی افزود: ارائه هنرهای بومی با هویت محلی در عرصه جهانی از مسائلی است که باید در شرایط کنونی مورد توجه قرار گیرد، زیرا برای دیده شدن در عرصه های جهانی باید هویت داشت.

ملانوروزی گفت: دولت باید ضمن فراهم ساختن زیرساخت های لازم در بخش هنر با بیمه کردن هنرمندان حمایت های لازم را برای صادرات آنان نیز فراهم سازد.

وی افزود: باید به دنبال هویت بخشی آثار هنری در استان ها باشیم و با استفاده از ظرفیت بومی در مناطق مختلف به شکوفایی استعدادها کمک کنیم.

مدیرکل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد:  قزوین کانون خوشنویسی است و با ساماندهی امور خود می تواند نقش کشوری در این هنر ایفا کند و جایگاه بهتری داشته باشد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.