معاون فرهنگي اجتماعيیشركت بهره برداري مترو تهران و حومه گفت: همزمان با فرا رسیدن ایام محرم الحرام، معاونت فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران اقدام به طراحی و نصب کات استندهایی با عنوان صحابه خمینی، صحابه حسینی کرده است.

محمد صائبی در گفت و گو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به نصب کات استندهایی با عنوان صحابه خمینی، صحابه حسینی اظهار داشت: اینکات استندها شش شخصیت همراه امام حسین(ع) و شش شخصیت انقلابی و یاران حضرت امام خمینی را در کنار هم قرار داده است. 

وي تصريح كرد: این طرح ها در قالب استفاده از گرافیک محیطی دو بعدی به مناسبت ایام محرم الحرام در ایستگاه های شهید بهشتی، تجریش، قائم، چهارراه ولی عصر(عج)، شهدا و میدان آزادی اکران شده است. 

صائبي گفت: از حر بن یزید ریاحی گرفته تا مسلم بن عقیل، از حبیب ابن مظاهر تا زهیر بن قین به عنوان صحابه امام حسین(ع) در یک طرف و در طرف دیگر شهید سیدمرتضی آوینی، سردار شهید همدانی و آیت الله بهشتی به عنوان اصحاب و یاران امام خمینی(ره) در کنار یکدیگر قرار گرفته اند. 

معاون فرهنگی اجتماعی شركت بهره برداری مترو تهران و حومه خاطرنشان كرد: محرم الحرام یکی از ایامی است که نبرد بین حق و باطل به درستی و شفافی نمایان است و عرصه ایست که برای تمام تاریخ الگو و بايد از اين ظرفيت به خوبی استفاده كنيم. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار