مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از راه اندازی پنجمین بیمارستان صحرایی این استان در منطقه محروم باباکلان به مناسبت هفته بسیج امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سید هوشنگ رحیمیان در نشست جلسه شورای بسیج جامعه پزشکی گچساران افزود: این بیمارستان با همکاری شش پزشک متخصص بسیجی، شش پزشک عمومی و تعدادی کشیک و پیراپزشک از یکم آذر امسال خدمات بهداشتی و درمانی به مردم ارائه خواهد داد.

وی بیان کرد: این بیمارستان صحرایی با بخش های مختلف تخصصی به مدت پنج روز به اهالی روستا های محروم و عشایر این منطقه خدمت رسانی خواهد کرد.

مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: پزشکان متخصص به صورت مداوم در طول این مدت در بیمارستان صحرایی بابا کلان حضور دارند.

وی افزود: این پزشکان از بسیجیان استان کهگیلویه و بویراحمد هستند و با تخصص های داخلی، زنان، کودکان، عفونی، چشم و ارتوپد به درمان بیماران می پردازند.

رحیمیان اظهار کرد: پزشک های عمومی این بیمارستان نیز به صورت دوره ای در بیمارستان حضور خواهند داشت و پس از ویزیت اولیه بیماران، در صورت نیاز آنان را به پزشکان متخصص ارجاع می دهند.

مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: این اقدام با همکاری دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد و بسیج جامعه پزشکی این استان صورت خواهد گرفت.

فرماندار گچساران در این نشست گفت: بیمارستان صحرایی با هدف یادآوری رشادت های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس و ایجاد روحیه ایثار و شهادت و از خودگذشتگی در جامعه پزشکان برپا خواهد شد.

عبدالرحیم رحیمی بیان کرد: با برپایی بیمارستان صحرایی در منطقه محروم بابا کلان، گام مهمی در راستای خدمت رسانی از نزدیک برداشته می شود.

وی گفت: برنامه های محرومیت زدایی سازمان بسیج جامعه پزشکی از قبیل اعزام تیمهای تخصصی و عمومی درمانی به مناطق محروم و همچنین برپایی بیمارستان صحرایی تاکنون مورد استقبال پزشکان و پیراپزشکان بسیجی قرار گرفته است.

چهار بیمارستان صحرایی قبلی استان کهگیلویه و بویراحمد شهریور سال 90 در منطقه مارگون، مهرسال 91 در منطقه لوداب، آذر 62 در منطقه منطقه قلعه دختر کهگیلویه و سال 93 در منطقه محروم جاورده کهگیلویه راه اندازی شد.

انتهای پیام /ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.