مدیر عامل استقلال تهران اظهار کرد: مشکلات مالی حل شده است و مکاتباتی با فدراسیون برزیل برای برگرداندن 40 هزار دلار انجام داده‌ایم.

40 هزار دلار برنگردد به فیفا مراجعه می‌کنیم/ محکم در استقلال می‌مانمبهرام افشارزاده در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: استقلال هم اکنون شرایط خوبی را دارد و با حل شدن مشکلات مالی در صدد آن هستیم تا این روند را ادامه دهیم و بتوانیم قهرمانی در لیگ پانزدهم را بدست آوریم.

وی در خصوص  2 شغله بودنش اظهار کرد: من به هیچ عنوان قصد رفتن ندارم و محکم ایستاده‌ام و به کارم متعهد هستم.

اگر در این برهه زمانی استقلال را ترک می‌کردم ضرر جبران ناپذیری به این تیم وارد می‌شد و ممکن بود صدر جدول را از دست می‌داد و  حتی سهمیه آسیایی نیز کسب نمی‌کرد.

مدیر عامل استقلال درباره شرایط مالی اظهار کرد: خداروشکر مشکلات مالی حل شده است و در صدد آن هستیم تا سه شنبه آینده 30 درصد از قرارداد بازیکنان که پرداخت نشده است را بپردازیم.

هم اکنون مشکلات مالی در حال حل شدن است و از بازیکنان خواهشمندم روی مسائل مالی تکیه نکنند و تمرکزشان را روی بازی و تیم معطوف کنند.

مدیر عامل استقلال درباره پرونده ریوالدو بیان کرد: هم  اکنون  نیز پیگیر این مسئله هستیم تا به حقمان برسیم و در این زمینه مکاتباتی را با فدراسیون برزیل انجام دادیم و اگر جواب دریافت نکنیم به سراغ فیفا می‌رویم و طلب‌مان را از آنجا پیگیری می‌کنیم تا به حقمان برسیم.

وی در خصوص صبحت‌های نمایندگان مجلس درباره فرهنگ سازی سرخابی‌های پایتخت اظهار کرد: هر باشگاهی یک استراتژی خاصی را برای خود در دستور کارش قرار داده است و باشگاه نیز با کمک غلامحسین زمان آبادی معاون فرهنگی و اجتماعی باشگاه تدارکات خوبی را برای فرهنگ سازی پای ریزی کرده است.

از رسانه‌ها خواهشمندم روی مسائل این 2 تیم زوم نکنند و بگذارند این 2 باشگاه روند عادی‌شان را طی کنند.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جواناینجاکلیک کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار