قزوین ؛

صدور مجوز برای دو حزب در استان قزوین

رئیس شورای اطلاع رسانی استان قزوین گفت: در یکسال گذشته ۲ حزب جدید مجوز فعالیت دریافت کرد و ۱۸ حزب و تشکل سیاسی جدید نیز درخواست مجوز کرده اند که در مراحل پیگیری و صدور مجوز قرار دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازقزوین ؛ ایوب رحیمی با اشاره به اقدامات انجام شده استانداری افزود: استانداری قزوین در شش ماهه نخست امسال محورهای اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، امور عمرانی و زیربنایی را در دستور کار خود قرار داده است.

وی، برگزاری اجلاس شهرداران آسیایی اسلامی با حضور سفرا و نمایندگان ۶۰ کشور اسلامی، احیای نماز صبح در ۷۰ مسجد سطح شهر قزوین، احیای ورزش همگانی، افزایش تشکل های غیر دولتی و سازمان های مردم نهاد را از دیگر اقدامات صورت گرفته در سال جاری دانست.

وی بااشاره به فعالیت عمرانی و زیربنایی در استان بیان کرد: در هفته دولت ۷۰۹ پروژه در حوزه های مختلف عمرانی، فرهنگی، صنعتی، کشاورزی، بهداشت، ورزش و آموزشی با اعتباری بالغ بر ۳۸۳ میلیارد تومان در سطح استان قزوین توسط بخش های دولتی و خصوصی افتتاح شد.

وی از تدوین سند توسعه روستایی استان و همچنین سند اقتصاد مقاومتی برای ۲۰ روستای نمونه استان خبر داد و گفت: در شش ماهه نخست سال جاری ۲۵ روستای استان گازرسانی شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۴ درصد رشد داشته و تاپایان امسال نیز به ۴۰ روستا و ۲۲۰ واحد صنعتی گازرسانی خواهد شد.

رحیمی تصریح کرد: با پیگیری انجام شده طرح گازرسانی در مناطق شهری و روستایی الموت و طارم سفلی در سال جاری به مرحله افتتاح و بهره برداری خواهد رسید.

وی یادآور شد: احداث و بهره برداری از ۱۰ هزار واحد مسکونی در نقاط شهری و روستایی استان از دیگر کارهای انجام شده است که شش هزار واحد آن در مناطق شهری و بافت های فرسوده و ۴ هزار واحد در مناطق روستایی بازسازی و مقاوم سازی شده است.

رحیمی گفت: در شرایطی که میزان سفرها در استان ۳۰ درصد افزایش یافته است، خوشبختانه با حضور موثر پلیس و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی شاهد کاهش ۲۹ درصدی تلفات جاده ای بودیم که جا دارد از مجموعه دست اندرکارانی که ایمنی جاده ها را فراهم کردند تشکر شود.

وی بیان کرد: آسفالت بیش از ۲۰۰ کیلومتر از راه های روستایی استان از دیگر فعالیت های انجام شده در سال جاری است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار تصریح کرد: تسریع در روند اجرایی سد نهب بزرگترین سد مخزنی استان با ۱۱۵ میلیارد تومان اعتبار برای مقابله با بحران آب از جمله تصمیمات مهم استان است که تا دو سال آینده ۳۶ هزار هکتار از اراضی پایین دست تحت پوشش این سد قرار خواهد گرفت.

وی بیان کرد: در شش ماه گذشته بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال اعتبار توسط خیرین مدرسه ساز جذب و هزینه شده است تا نیازهای آموزشی استان تامین شود.

انتهای پیام/ش



برچسب ها: صدور ، مجوز ، حزب ، قزوین ، یکسال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.