فیلم «آینده خود را به ما بسپارید» برای اولین بار است که به معضلات فال قهوه می‌پردازد.

فرهاد پاک‌نیا نویسنده و کارگردان فیلم داستانی «آینده خود را به ما بسپارید» در خصوص ساخت این فیلم در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: در حال حاضر پیش تولید فیلم داستانی «آینده خود را به ما بسپارید» به اتمام رسیده است. این فیلم با موضوع اجتماعی برای اولین‌بار است که به معضلات فال قهوه می‌پردازد.

وی افزود: برای ساخت این فیلم 4 سال تحقیقات میدانی انجام شده است. «آینده خود را به ما بسپارید» برای حضور در جشنواره‌های داخلی و خارجی حاضر می شود.

پاک‌نیا اظهار داشت: با توجه به اینکه در حال حاضر موضوع فال قهوه در جامعه بیداد می‌کند، افرادی هستند که در مکان‌های عمومی به خصوص در سالن‌های زیبایی راه پیدا کرده‌اند و به گرفتن فال قهوه می‌پردازند، این موضوع تبدیل به معضل شده است. فیلم «آینده خود را به ما بسپارید» به نوعی یک ایده جدید است و در این فیلم هیچ گونه تصویری از سالن‌های زیبایی و افرادی که فال قهوه می‌گیرند نشان داده نمی‌شود.

وی خاطرنشان کرد: طبق فراخوانی که برای انتخاب بازیگر در پیش تولید این فیلم داشتیم، تعدادی از بازیگران چهره تمایل به همکاری در «آینده خود را به ما بسپارید» داشتند. داستان «آینده خود را به ما بسپارید» از جایی شروع می‌شود که تعدادی جوان در پارک نشسته‌اند و خانمی در حال پخش کردن تراکت‌های رنگی در پارک است که به سمت شخصیت اصلی فیلم می‌آید و... .

گفتنی است که در فیلم «آینده خود را به ما بسپارید» صیاد شاهی، سیامک اشعریون، سجاد عالی‌زاده، سروش ولدی، سحر زرگر، بهنوش معینی، نازنین احمدی، فهیمه داوری، مهناز میرزایی، آیلین مدنی و پریا طاهری ایفای نقش خواهند کرد.

مجری طرح: شرکت افلاک فیلم خرم و مدیر تولید این فیلم بر عهده صیاد شاهی، مشاور کارگردان: ناصر ناصر‌پور، مدیر تصویر‌برداری: سروش ولدی و صدابردار: صادق نقی‌زاده است.




برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار