فرمانده انتظامي استان فارس از دستگیری سارق خوردو در شيراز با كشف 60 فقره سرقت از وي خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار "احمدعلي گودرزي گفت: ماموران "كلانتری ۲۰گلسرخ" شهرستان شيراز هنگام گشت زني شخصي را در حال سرقت از خودرهاي پارك شده در خيابان مشاهده و در اقدامي سريع وي را به نام "م – الف" 20 ساله دستگیر كردند.

وي ادامه داد: یک دستگاه خودرو پرايد متعلق به اين سارق توقیف و در استعلام به عمل آمده مشخص شد خودرو، دارای سابقه سرقت در 26 مهرماه امسال در شيراز است.

فرمانده انتظامي استان فارس افزود: در بازرسي از اين خودرو يك عدد افشانه فلفلي، يك فقره دسته چك بانكي و مدارك شامل كارت خودرو و بيمه نامه متعلق به یک دستگاه خودرو پرايد ديگر كه آن خودرو هم در يكي از محله هاي جنوبي شيراز سرقت شده بود همراه با وسايلي شامل چرخ زاپاس، ‌جك و دسته كليد كشف شد.

سردار "گودرزي" اظهار كرد: با توجه به كشفيات انجام شده از اين سارق مشخص شد وي سارق خودرو ودرون خودرو است كه در تحقيقات انجام شده وي اقرار كرد در سطح شهر شیراز بویژه در حوزه کلانتری "20گلسرخ" اقدام به سرقت خودرو و سرقت محتویات درون خودرو می كرده و بسیاری از اموال مسروقه را از طریق سایت دیوار به افراد ناشناس به فروش می رسانده است.

وي با بيان اينكه از منزل سارق نیز تعدادی از اموال مسروقه از قبيل ۲۸ عدد عینک آفتابی،‌ سوئیچ خودرو، کیف پول و انواع  لوزم خودرو كشف شده است، گفت: سارق با استفاده از خودرو مسروقه اقدام به سرقت محتویات درون خودرو می كرده و تا کنون به ۶۰ فقره سرقت محتویات درون خودرو اقرار كرده است.

فرمانده انتظامي استان فارس بيان كرد: تحقيقات در خصوص كشف سرقت هاي احتمالي ديگر و شناسایی مالباختگان و همدستان سارق ادامه دارد.

انتهای پیام/س
برچسب ها: دستگیری ، سارق ، خودرو ، سرقت ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.