در حال حاضر در هر دقیقه پنج نفر به آمار افراد جویای کار اضافه می‌شود و در همین راستا ایجاد شغل برای بیش از 800 هزار نفر در سال احساس می‌شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جمع نمایندگان تشکل‌ها و تعاونی‌‌های استان زنجان با اشاره به باز شدن فضای تحصیلی در دانشگاههای مختلف گفت: با این شرایط  در هر دقیقه پنج نفر به آمار افراد جویای کار در کشورمان اضافه می‌شود و هم‌اکنون ایجاد شغل برای بیش از 800 هزار نفر در سال احساس می‌شود.

ربیعی با تاکید بر لزوم کاهش وابستگی اقتصاد کشورمان به درآمدهای نفتی افزود: خوشبختانه با تلاشها و تمهیدات و برنامه های صورت گرفته در دولت تدبیر و امید وابستگی بودجه کشور به نفت در حال کم شدن است.

وی با بیان اینکه حذف ‌2 میلیون یارانه‌بگیر ‌به آرامی در حال انجام است ادامه داد :باید قبول کرد که حذف بیش از 2 میلیون نفر در این زمینه کار آسانی نیست و درمواردی باعث ایجاد نار ضایتی در جامعه می شود و در همین راستا برای جلوگیری از هر‌گونه اشتباه این کار به آرامی پیش می‌رود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر اینکه کشورمان امروزه نیازمند سرمایه‌گذاری و کارآفرینی است، خاطر نشان کرد:: تلاش‌های جهاد‌گونه در کنار همدلی و همراهی مردم و مسولین با یکدیگر می‌تواند بسیاری از مشکلات موجود در جامعه را رفع کند


انتهای پیام/گ

برچسب ها: آمار ، افراد ، کار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.