دبیرکل حزب مردمی اصلاحات گفت: شورای سیاست‌گذاری باید به جای پوشش چند حزب و شخصیت معدود، جریان گسترده اصلاح‌طلبی را پوشش دهد.

"محمدزارع فومنی" دبیرکل حزب مردمی اصلاحات در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به سیاست‌های شورای هماهنگی و شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان اظهار داشت: اگر قرار بر تصمیم‌گیری جمعی معدود برای دیگر جریان‌های اصلاح‌طلب باشد قطعاً تن به این مسئله نخواهیم داد.

وی افزود: تنها با وجود یک اتحاد و تفاهم کلی در جریان اصلاح‌طلب می‌توان در قالب‌های شورای سیاست‌گذاری یا شورای هماهنگی فعالیت کرد لذا این شورا باید جریان‌های بیشتری از اصلاح‌طلبان را دربربگیرد.

فومنی در ادامه با اشاره به عدم حضور احزاب‌ معتدل در شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان گفت: گروه‌های اصلاح‌طلب معتدل و میانه‌رو در شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان حضور ندارند چراکه در جریان اصلاحات جذب حداقلی مد نظر است و شورای سیاست‌گذاری باید به جای پوشش چند حزب و شخصیت معدود، جریان گسترده اصلاح‌طلبی را پوشش دهد تا انحصار پیش نیاید.

دبیرکل حزب مردمی اصلاحات در پایان با اشاره به فعالیت‌های انتخاباتی تشکل متبوعش گفت: در حال رایزنی و هماهنگی برای تشکیل مجموعه‌ای میانه‌رو از دو جریان اصلاح‌طلب و اصولگرا برای انتخابات هستیم که در آینده نتیجه این جلسات مشخص خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار