حزب مردمی اصلاحات در بیانیه‌ای به مناسبت فرا رسیدن یوم‌الله 13 تاکید کرد: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا از مهم‌ترین رویدادها در تاریخ مبارزات ضد استعماری ملت ایران است.

تسخیر لانه جاسوسی آمریکا از مهم‌ترین رویدادها در تاریخ مبارزات ضد استعماری ملت ایران استبه گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حزب مردمی اصلاحات به مناسبت فرا رسیدن یوم‌الله 13آبان بیانیه‌ای را صادر کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ۱۳ آبان سال ۵۸ بدون شک یکی از مهم‌ترین رویدادها در تاریخ مبارزات ضد استعمار ملت ایران است که بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی با حمایت بی درنگ خود، آن را انقلابی بزرگتر پس از سرنگونی استبداد پهلوی خواند و این چنین۱۳ آبان در تقویم ملت ایران به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شد.

حزب مردمی اصلاحات ایران اسلامی ضمن گرامیداشت حرکت تاریخی دانشجویان پیرو خط امام یادآور میشود که ملت غیور و سرافراز ایران در تمامی مقاطع تاریخی، هوشیاری و پایداری خود را به اثبات رسانده و این میتواند پیامی باشد برای تمامی مستکبرین جهان از شرق تا غرب که فکر دخالت، تجاوز و زیاده‌خواهی را در مقابل ملت ایران در سر نپرورانند.

دبیر کل حزب مردمی اصلاحات
 
حجت الاسلام و المسلمین محمد زارع فومنی


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار