تاسوعای حسینی به روایت رادیو سلامت

شبكه رادیویی سلامت، روز جمعه ـ یكم آبان ماه، همزمان با روز تاسوعای حسینی ویژه برنامه های متنوع و مختلفی را تقدیم شنونده های صدای دانش، نشاط آرامش می كند.

به گزارشحوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی رادیو سلامت، «خیمه مهر» ویژه برنامه ای از گروه بهداشت روان رادیو سلامت است كه همزمان با روز تاسوعای حسینی از ساعت 16:30 به مدت 40 دقیقه با حضور كارشناسان به موضوع امر به معروف و نقش نماز بر سلامت معنوی انسان می پردازد.

برنامه «سوگواره» كاری از گروه خانواده رادیو سلامت نیز از ساعت 20:30 به مدت 25 دقیقه به  پخش موسیقی و ترانه و برش هایی از فیلم هایی متناسب با ایام سوگواری خواهد پرداخت.

«قاصدك» نام برنامه ای است از گروه خانواده رادیو سلامت كه از ساعت 21:02 به مدت 10دقیقه با حضور كارشناسان به پخش داستان هایی از پیامبر (ص) و امام حسن (ع)، و داستان آنچه بر کاروان اسرا پس از قیام عاشورا گذشت، می پردازد.

برنامه «نقطه سر خط» از گروه اجتماعی رادیو سلامت نیز از ساعت 8 به مدت 120دقیقه با حضور كارشناسان به موضوع همراه داشتن فرزندان در مراسم مذهبی به منظور آشنایی و ترویج آداب و سنن دینی، و الگو برداری از سیره  و اخلاق پیامبر (ص) خواهد پرداخت.

گفتنی است، برنامه های شبكه رادیویی سلامت به صورت 24 ساعته از موج اف.ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم شنونده های صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.

«مقتل خوانی» از شبكه رادیویی سلامت
ویژه برنامه داغ ماندگار، روز شنبه ـ دوم آبان ماه، همزمان با عاشورای حسینی از رادیو سلامت پخش می شود.

این شبكه رادیویی در روز عاشورا ویژه برنامه های متنوع و مختلفی را تقدیم شنونده های صدای دانش، نشاط آرامش می كند.

تعدادی از این برنامه ها عبارتند از:
ویژه برنامه «داغ ماندگار»، مقتل خوانی، با صدای مرحوم مهران دوستی همزمان با روز عاشورا از ساعت 13:30 الی 16:30 از موج اف.ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم شنونده های صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.

«تا رسیدن به خورشید» ویژه برنامه ای از گروه بهداشت روان رادیو سلامت كه همزمان با روز عاشورای حسینی از ساعت 17 به مدت 100 دقیقه با  حضور كارشناسان به موضوع مناسک دینی و همدلی برای افزایش سرمایه اجتماعی می پردازد.

برنامه «یادداشت های روزانه من» كاری از گروه بهداشت روان رادیو سلامت نیز از ساعت 21:20 به مدت 10 دقیقه به موضوع همدلی در مناسك خواهد پرداخت.

«خیمه مهر» برنامه ای از گروه بهداشت روان رادیو سلامت از ساعت 12:30 با حضور كارشناسان به مدت 40 دقیقه به موضوع نماز ظهر عاشورا و تقش نماز بر سلامت معنوی انسان اختصاص دارد.

«تمام هستی من» نام برنامه ای است از گروه خانواده رادیو سلامت كه از ساعت 10:20 به مدت 80 دقیقه پخش می شود. این برنامه با حضور كارشناسان به موضوع محرم و  نقش فرهنگ عاشورایی در تقویت باورهای دینی خانواده می پردازد.

برنامه «مردم و سلامت» از گروه اجتماعی رادیو سلامت نیز از ساعت 9:10 به مدت 26 دقیقه با حضور كارشناسان به موضوع اهدای خون در روز عاشورا، نحوه نگهداری بهداشتی نذورات، و اکیپ های امدادی مستقر در شهر در روز عاشورا  خواهد پرداخت.

گفتنی است، برنامه های شبكه رادیویی سلامت به صورت 24 ساعته از موج اف.ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم شنونده های صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار