نماز ظهر عاشورا به طور مستقیم از حرم حضرت معصومه (س) و مستند پیرغلامان در برنامه پخش خواهیم کرد.

پخش مراسم عزاداری حسینیه امام خمینی (ره) در برنامه «عقیق»حسین معصومی تهیه‌کننده در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص برنامه‌های ایام محرم گفت: موضوع اصلی برنامه «اینجا کربلاست» شیوه‌های زندگی عزتمندانه با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری است همچنین حال و هوای مجالس عزاداری در شهرستان‌ها در روز عاشورا را پخش می‌کنیم.

وی افزود: روزهای تاسوعا و عاشورا با کارشناسی حجت الاسلام سید مصطفی میرلوحی، حجت الاسلام محمد برمایی، حجت الاسلام و المسلمین محمد مهدی ماندگاری بحث‌های خود را ارائه می‌دهیم.

وی عنوان کرد: نماز ظهر عاشورا را به طور مستقیم از حرم حضرت معصومه (س) پخش خواهیم کرد. مستند پیرغلامان را داریم که با آنها صحبت‌هایی خواهیم داشت.

معصومی افزود: قبل از اذان مقتل‌خوانی داریم و پخش روضه‌های معروف مجلس عزاداری از دیگر برنامه‌ها است. این برنامه ساعت 10 تا 11:30 روز تاسوعا و 10 تا 12:30 روز عاشورا پخش می‌شود.

وی در خصوص برنامه «عقیق» اظهار داشت: برنامه «عقیق» از امروز تا دوشنبه روایت سخنرانی‌ها حسینیه امام خمینی (ره) را خواهیم داشت و مراسم‌ها را پخش می‌کنیم. این برنامه ساعت 15 تا 15:30 از رادیو ایران پخش می‌شود.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار