سرپرست فرمانداری کاشان گفت: بیش از 75 درصد تولید، اشتغال و سرمایه‌گذاری بخش فرش ماشینی کشور در کاشان صورت می‌گیرد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان حمیدرضا مومنیان، در نشست خبری با اصحاب رسانه در فرمانداری کاشان اظهار داشت: این شهرستان سومین منطقه بزرگ تولید فرش ماشینی جهان است و در نمایشگاه بین‌المللی فرش نیز مشارکت پرشوری دارد.

وی، با اشاره به مشکلاتی که برای ایجاد و راه اندازی نمایشگاه فرش ماشینی در کاشان وجود دارد افزود: امیدواریم با تلاش‌هایی که صورت می‌گیرد این مشکل برطرف شود.

سرپرست فرمانداری کاشان، هزینه‌های سنگین کنترل اتباع بیگانه غیرمجاز در این شهرستان را مورد تاکید دانست و اشغال بخش از فرصت‌های شغلی توسط اتباع بیگانه را یکی از مشکلات موجود عنوان کرد و تصریح کرد: ماهانه با بازدیدهایی که صورت می‌گیرد، اتباع غیرمجاز در این شهرستان دستگیر می‌شوند.

مومنیان در ادامه، حضور حداکثری مردم در انتخابات سالم، آزاد و کاملا بی طرفانه در این شهرستان را مورد تاکید دانست و گفت: ما هرچه بتوانیم این فضا را بازتر و منطقی تر برگزاری کنیم، بطور قطع انتخابات با مشارکت بیشتر مردم همراه خواهد شد.

وی، با اشاره به تبلیغات زودهنگام در انتخابات یاد آور شد: ما هم اکنون در کمیته «رصد اخبار و اطلاعات اتنخاباتی» تلاش های آنان را رصد می کنیم.

سرپرست فرمانداری کاشان، با اشاره به برگزاری آزمون قانون انتخابات برای فرمانداران برای نخستین بار اظهار داشت: این اقدام بسیار ارزنده ای است چرا که فرمانداران با قوانین و آئین نامه ها بیشتر آشنا شدند.

وی، از تشکیل 11 کمیته برای هرچه بهتر برگزار کردن انتخابات در این شهرستان خبر داد و افزود: نشست های این کمیته ها بطور مرتب برگزار می شود.
سرپرست فرمانداری کاشان گفت: کاشان جزو امن‌ترین مناطق کشور است و در همه دوره‌های انتخاباتی تاکنون مشکل امنیتی نداشته‌ایم.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: فرش ، کشور ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.