مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان از آثار استاد جزی زاده هنرمند نگارگر اصفهانی دیدن کرد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، حجت الاسلام و المسلمین حبیب رضا ارزانی با استاد هوشنگ جزی زاده نقاش و نگارگر اصفهانی دیدار نمودند.

در ابتدای این دیدار استاد جزی زاده پیرامون زندگی هنری و شخصی خود توضیحاتی ارائه کرد و گفت: طراحی بسیار مهم و حائز اهمیت است.

وی با تأکید بر اینکه هنرمند باید فعالیت زیادی داشته باشد، خاطرنشان کرد: باید دست هنرمند معجزه گر باشد و نباید در مسائل هنری به مدرک تکیه کرد بلکه باید کار زیادی انجام داد تا هنرمند شویم.

ارزانی نیز در این دیدار ضمن تحسین آثار نگارگری و طراحی استاد جزی زاده اظهار کرد: باید نمایشگاهی برای عرضه آثار هنرمندان اصفهانی تدارک ببینیم تا هرکدام از هنرمندان در فضای به وجود آمده و در مدت زمان مشخص آثار خود را برای عرضه به مردم ارائه کنند.

وی افزود: همچنین لازم است آثار فاخر هنرمندان به صورت کتاب چاپ شود تا مردم با این آثار آشنایی بیشتری پیدا کنند همچنین مطبوعات و رسانه‌ها باید به سمت فرهنگسازی برای خرید آثار هنری بروند تا به این وسیله هنرمند جایگاه واقعی خود را در جامعه پیدا کند.

شایان ذکر است استاد جزی زاده نقاش و نگارگر اصفهانی متولد 1312 در اصفهان است، وی پس از تحصیل رشته مینیاتور در هنرستان به خلق آثار هنری پرداخته است و علاوه بر نگارگری در قلم زنی، گچ بری و طراحی فرش نیز متبحر است.

این دیدار با حضور معاون فرهنگی و مطبوعاتی، معاون هنری و سینمایی و رئیس اداره هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان صورت گرفت.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.