رییس موسسه توسعه و عمران موقوفات استان اصفهان گفت: مجتمع تجاری و اداری موقوفه مدحان در اصفهان با بیش از 10میلیارد ریال بودجه در حال احداث است.

احداث مجتمع تجاری و اداری موقوفه مدحان در اصفهان

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، فیض اله رهنما ابراز کرد: موسسه توسعه و عمران موقوفات استان اصفهان در راستای اجرای امینانه واقف نیک اندیش؛ رمضانعلی مدحان نسبت به احداث مجتمع تجاری و اداری موقوفه مدحان بر روی عرصه این موقوفه اقدام کرده است.

وی تصریح کرد: خاکبرداری این پروژه از اول شهریورماه آغاز شده است و پس از احداث سقف اول این مجتمع، هم‌اکنون عملیات آرموتوربندی و قالب‌بندی سقف دوم این پروژه در حال اجرا است.

رییس موسسه توسعه و عمران موقوفات استان اصفهان افزود: این پروژه با زیر بنای 400 متر مربع و در دو طبقه اجرا می‌شود که دارای دو واحد تجاری و دو واحد اداری است و این پروژه طبق جدول زمانبندی که برای آن تعریف شده تاکنون پیشرفت چشمگیری داشته است و امیدوار هستیم که تا پایان سال جاری به اتمام برسد.

رهنما خاطرنشان کرد: این موقوفه در خیابان خلجان اصفهان واقع شده است که پس از اتمام و بهره‌برداری از این مجتمع تجاری و اداری، طبق وقف نامه‌ای که این واقف نیک‌اندیش تنظیم کرده است، عواید حاصل از این مجتمع صرف مخارج مسجد حضرت زینب کبری(س) اصفهان می‌شود.

وی اظهار کرد: برای اجرای این پروژه بیش از 10میلیارد ریال بودجه در نظر گرفته شده است که این اعتبار توسط موسسه توسعه و عمران موقوفات استان اصفهان تامین می‌شود.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: احداث ، خیابان ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.