مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه از آمادگی کامل شرکت گاز استان برای ورود به فصل سرما خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ حمید فانی گفت :جهت آمادگی برای ورود به فصل سرما، تمامی ایستگاه‌ها، تاسیسات و شبکه‌های گاز نشت‌یابی شده و تعمیرات اساسی آنها انجام شده است.

وی افزود: اکیپ‌های تعمیرات گاز سازمان‌دهی شده و به صنایع هشدارهای لازم در خصوص قطع احتمالی گاز آنها در فصل زمستان جهت تامین گاز بخش خانگی داده شده است.

فانی به پیش بینی‌ها در خصوص بروز پدیده "ال نینو" و سرمای شدید در زمستان امسال اشاره کرد و افزود: خوشبختانه در برنامه ریزی‌ها بروز این شرایط آب و هوایی هم پیش بینی شده و چنانچه سرما بیشتر از سال گذشته هم باشد، باز هم آمادگی کامل در جهت تامین گاز بویژه در بخش خانگی را داریم.

فانی از مصرف سه میلیارد و 500 میلیون متر مکعب گاز در استان در سال گذشته خبر داد و اظهار کرد: از این میزان نزدیک به یک سوم آن یعنی در حدود یک میلیارد و 100 میلیون متر مکعب آن در بخش خانگی مصرف شده است.

وی افزود: در بخش صنایع نیز سال گذشته مصرف دو میلیارد متر مکعبی گاز را داشتیم و 400 میلیون متر مکعب باقی مانده نیز در بخش تجاری و جایگاه‌های CNG استان مصرف شده است.

فانی پیش بینی کرد، امسال با توجه به افزایش حدود 14 هزار مشترک جدید و نیز پیش بینی تشدید سرمای هوا در زمستان، پیک مصرف روزانه استان به حدود 16 میلیون متر مکعب برسد.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه با اشاره به محاسبه پلکانی قیمت گاز‌، گفت: در حال حاضر قیمت گاز بر اساس دوازده پلکان مصرفی محاسبه می‌شود که در پلکان اول مصرف قیمت هر متر مکعب گاز 42 تومان است و در پلکان دوازدهم قیمت به 350 تومان می‌رسد.


انتهای پیام/س

برچسب ها: کرمانشاه ، شرکت ، گاز ، ورود
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.